برنامه Wave Music Player: پخش موسیقی در محیطی جدید و جذاب - زوم اپ

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Wave Music Player اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک موزیک پلیر جذاب و متفاوت در اختیار داشته باشید.
تبلیغات

گوش دادن به موسیقی یکی از مهم‌ترین استفاده‌هایی است که از گوشی موبایل می‌کنیم. بدون شک شما نیز صدها ترک موسیقی مختلف در گوشی خود دارید که در زمان‌های خاصی به آن‌ها گوش می‌دهید. اگر اهل گوش دادن به موسیقی در موبایل باشید، حتما می‌دانید وجود یک اپلیکیشن خوب و حرفه‌ای برای مدیریت آهنگ‌ها می‌تواند لذت گوش دادن به موسیقی را چند برابر کند. Wave Music Player اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید یک موزیک پلیر زیبا و جدید در اختیار داشته باشید و توسط آن به بهترین شکل به پخش آهنگ‌های خود بپردازید. طراحی این برنامه در سطح قابل قبولی است و با امکان شخصی‌سازی رنگ نوارهای موجود در برنامه، می‌توانید ظاهر آن را در بازه‌های زمانی مختلف تغییر دهید تا از یکنواختی خارج شود. محیط تاریک برنامه باعث می‌شود در مکان‌های تاریک و برای مثال هنگام خواب وقتی قصد تغییر آهنگ دارید، نور سفید و روشن صفحه باعث آزار چشم‌های شما نشود.

Wave Music Player دارای اکولایزر داخلی است که به کمک آن می‌توانید کیفیت فوق‌العاده‌ای چه در اسپیکر گوشی و چه در هندزفری رقم بزنید. البته اگر تجربه‌ی کار با تنظیمات اکولایزر ندارید، بهتر است آن را دست‌نخورده باقی بگذارید؛ زیرا همان‌طور که تغییر تنظیمات این برنامه بر اساس تجربه و دانش می‌تواند کیفیت موسیقی خروجی را چند برابر کند، استفاده‌ی نادرست از آن نیز می‌تواند کاری با کیفیت موسیقی شما بکند که حتی با گران‌ترین هدفون‌های موسیقی از شنیدن آهنگ‌ها لذت نبرید. Wave Music Player از ویجت پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با قرار دادن ویجت‌های آن در صفحه‌نمایش، به‌طور میانبر به کنترل برنامه بپردازید. امکان تغییر مشخصات آهنگ‌ها نیز در برنامه گنجانده شده است و می‌توانید با تغییر نام خواننده، آهنگ، آلبوم و‌... به ویرایش فایل‌های موسیقی بپردازید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی زیبا و قابل شخصی‌سازی ظاهر برنامه
  • پشتیبانی از اکولایزر داخلی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات