جشنواره فروش ویژه هارد اکسترنال و پاوربانک در شهر فافا آغاز شد

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حتما بارها با جشنواره‌های فروش ویژه که محصولات مختلف را با تخفیف‌های شگفت انگیز عرضه می‌کنند مواجه شده‌اید.
تبلیغات

بزرگ‌ترین نمونه جشنواره‌های فروش ویژه که در تمام دنیا شناخته ‌شده، بلک فرایدی یا جمعه سیاه است. شاید شما هم در برخورد با این تخفیف‌های اعجاب‌آور برای‌تان سوال پیش آمده باشد که در پشت پرده این تخفیف‌ها چه می‌گذرد؟ شاید فکر کرده باشید که ممکن است حقه‌ای در کار باشد و اگر چنین نباشد چگونه ممکن است فروش محصولات با قیمت‌هایی اینقدر ارزان به فروشنده‌ها ضرر نرساند؟

پاسخ سوال این است که همیشه هم اینطور نیست. برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی اینچنین جشنواره‌های فروش ویژه‌ای برای صاحبان کسب و کارها مانند راه رفتن بر لبه‌ی شمشیر است. آن‌ها در این جشنواره‌ها به امید رشد دادن کسب و کارشان ریسک بزرگی را می‌پذیرند و قیمت‌هایشان را تا حد باور نکردنی پایین می‌آورند. در واقع این کار نوعی سرمایه گذاری برای آینده کسب و کار است و همیشه هم منجر به موفقیت نمی‌شود. به عنوان مثال می‌توان به کمپین تبلیغاتی هواپیمایی American اشاره کرد. در سال ۱۹۸۱ این هواپیمایی کارت‌هایی به مشتریانش می‌فروخت که دارندگان آن کارت می‌توانستند از پروازهای فرست کلاس به صورت نامحدود استفاده کنند. این طرح ضربه سنگینی به American Airline وارد آورد.

این نوع جشنواره‌های فروش اخیرا جای خود را در کسب و کارهای دیجیتال ایرانی نیز به خوبی باز کرده‌اند. شاید جشنواره‌های فروش ویژه فروشگاه‌های ایرانی به مناسبت شب یلدا را دیده باشید. معمولا فروش ویژه به این منظور انجام می‌شود تا افراد بیشتری با فروشگاه آشنا شوند و تعداد افراد بیشتری بهره‌مندی از خدمات آن کسب و کار را تجربه کنند. آنچه فروشگاه‌ها به دنبال آن هستند این است که شما تجربه خرید از آن‌ها را کسب کنید. پس هنگام استفاده از این فروش‌های ویژه خیالتان از بابت کیفیت محصولات و خدمات راحت باشد، آنها هزینه‌ی این تخفیف‌ها را متحمل می‌شوند تا لذت استفاده از خدماتشان زیر دندان شما برود. در واقع فروشگاه‌ها برای سود خودشان هم که شده در این جشنواره‌ها بهترین کیفیت و سرویس‌دهی را که می‌توانند ارایه می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی شهر فافا اخیرا جشنواره فروش ویژه‌ای را آغاز کرده و اقدام به فروش پاور بانک و هارد دیسک اکسترنال با تخفیف‌های عالی کرده است. اگر قصد خرید این دستگاه‌ها را دارید می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و پاوربانک یا هارد دیسک دلخواهتان را با قیمتی ارزان تهیه کنید. همچنین این فروشگاه اینترنتی به منظور ایجاد کردن تجربه‌ی خرید بهتر برای مشتریانش در صفحاتی جداگانه به معرفی پاوربانک‌ها و هاردهای اکسترنال‌‌ پرداخته است تا خریدارانش بتوانند انتخابی متناسب‌تر با نیازهایشان داشته باشند.

جشنواره فروش

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات