گوپرو و هواوی اپلیکیشن Quik را به پی 10 و پی 10 پلاس اضافه می‌کنند

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Quik گوپرو در گوشی‌های هوشمند جدید هواوی یعنی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس ارائه خواهد شد.
تبلیغات

پس از کنفرانس مطبوعاتی هواوی در کنگره‌ی جهانی موبایل، شرکت گوپرو اعلام کرد که توافق‌نامه‌ای با این شرکت چینی امضا کرده است که بر اساس آن، اپلیکیشن موبایلی Quik به دو گوشی‌ هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس اضافه خواهد شد.

از ماه می ۲۰۱۶ تاکنون، این اپلیکیشن ۱۲ میلیون‌ بار در فروشگاه گوگل‌پلی دانلود شده است. بر اساس اعلام مدیرعامل هواوی، ریچارد یو، اپلیکیشن یادشده «همراه نهایی هر گوشی‌ هوشمندی است» و به همین دلیل هواوی با گوپرو وارد همکاری شده است.

بنابر این اپلیکیشن گالری تصاویر دو گوشی‌ هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس از قابلیتی به‌ نام هایلایت بهره خواهد برد. این ویژگی می‌تواند به طور کاملا خودکار تصاویر و ویدیوهای کاربر را مرتب‌سازی کند و آن‌ها را در یک مجموعه قرار دهد.

همچنین با تپ کردن یک دکمه در اپلیکیشن Quik می‌توان کلیپ‌هایی بر اساس تصاویر ساخت و یک موسیقی نیز در زمینه‌ی آن قرار داد. همچنین می‌توان به طور خودکار افکت‌هایی برای رد شدن از هر عکس و نمایش عکس‌ بعدی تنظیم کرد. در نهایت می‌توان ویدیوهای تولیدشده با این اپلیکیشن را با دوستان به اشتراک گذاشت. علاوه بر این می‌توان ویدیو را با استفاده از تم‌های مختلف داخل برنامه تزئین یا با ابزارهای ویرایشی، تغییراتی روی آن اعمال کرد.

کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهای ثبتشده توسط گوشی‌ هوشمند را به یک ویدیو خودکار با عنوان «For You» تبدیل کنند. این کلیپ بر اساس زمان‌بندی هفته‌ای توسط اپلیکیشن Quik ساخته می‌شود. گوپرو اعلام کرده است که آپدیت‌های اضافه‌ای برای اپلیکیشن مورد بحث منتشر خواهد کرد تا کاربر بتواند به طور آزادانه‌تر موسیقی مورد نظرش را روی کلیپ‌ها قرار دهد و ویدیوها را بازطراحی کند.

گوپرو اعلام کرده است که اپلیکیشن Quik به‌صورت از پیش‌ نصب‌شده در دو گوشی‌ هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس ارائه خواهد شد؛ علاوه بر این، گوپرو احتمال داده است که اپلیکیشن Quik را به طور پیش‌فرض به همراه رابط کاربری EMUI 5.1 ارائه کند تا کاربران گوشی‌های دیگر هواوی نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات