نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به تبلت های گلکسی بوک 10 و گلکسی بوک 12

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
نگاه نزدیک اختصاصی زومیت به تبلت گلکسی بوک سامسونگ که شب گذشته در رویداد MWC 2017 معرفی شد.
تبلیغات

شب گذشته، شرکت سامسونگ در غیاب گوشی‌ پرچم‌دار خود، با برگزاری رویدادی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، از محصولات جدید حوزه‌ی موبایل خود رونمایی کرد. سامسونگ در این رویداد از سه تبلت گلکسی تب اس ۳، گلکسی بوک ۱۰ و گلکسی بوک ۱۲ رونمایی کرد؛ گلکسی بوک ۱۰ و ۱۲ مبتنی بر ویندوز هستند و به‌ نظر می‌رسد که سامسونگ در ساخت آن‌ها از خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت الهام گرفته است.

مقاله‌های مرتبط:

    گلکسی بوک ۱۰ از نمایشگر LCD با ابعاد ۱۰.۶ اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و سامسونگ در آن از پردازنده‌ی نسل هفتمی Core m3 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز استفاده کرده است؛ در حالی که نسخه‌ی ۱۲ اینچی این تبلت از نمایشگری با پنل Super AMOLED و رزولوشن ۱۴۴۰×۲۱۶۰ و پردازنده‌ی نسل هفتمی Core i5 اینتل با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز بهره می‌برد و نمایشگر آن از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند.

    مدل ۱۰.۶ اینچی با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع eMMC با قابلیت ارتقاء از طریق درگاه میکرو‌اس‌دی عرضه خواهد شد. این تبلت به یک پورت USB نوع C مجهز شده است، ضمن آنکه امکان شارژ سریع باتری ۳۰.۴ واتی آن وجود دارد؛ اما مدل ۱۲ اینچی تبلت را می‌توان در دو مدل با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی اس‌اس‌دی ۱۲۸ گیگابایتی یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اس‌اس‌دی سفارش داد، این تبلت از دو پورت USB نوع C، یک درگاه کارت حافظه‌ی میکرو‌ اس‌دی و باتری ۳۹.۰۴ واتی با قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد.

    هر دو تبلت امکان پخش ویدیو 4K دارند و اپلیکیشن‌هایی مانند Samsung Notes ،Air Command و Samsung Flow به صورت پیش‌فرض روی ‌‌آن‌ها نصب شده است. تبلت‌های جدید سامسونگ امکان تجربه‌ی نسخه‌ی کامل و دسکتاپ مجموعه‌ی آفیس مایکروسافت را فراهم می‌کنند.

    اما نماینده‌های زومیت که در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور دارند، ویدیوی نگاه نزدیکی از تبلت‌های ویندوزی سامسونگ تهیه کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات