تبلیغات ویدیویی جدید گوشی های هوشمند نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
سه ویدیوی جدید برای گوشی‌های هوشمند نوکیا ۶ (مدل بین‌المللی)، نوکیا ۵ و نوکیا ۳ منتشر شده است.
تبلیغات

نوکیا به طور رسمی از مدل بین‌المللی گوشی‌ هوشمند نوکیا ۶ و نیز دو گوشی جدید نوکیا ۵ و نوکیا ۳ رونمایی کرد. حال نوکیا ۶ دیگر یک محصول انحصاری برای کشور چین نیست. آگهی ویدیویی جدید نوکیا ۶ همانند آگهی اولیه‌ی این محصول در مورد نمایشگر آن اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهد. در تبلیغ مخصوص کشور چین صحنه‌هایی از این کشور به چشم می‌خورد و حالا در تبلیغ مدل بین‌المللی آن، این شات‌ها شامل تصاویر کشور یادشده نیستند.

از بین سه تبلیغ جدید مورد بحث، آگهی ساخته شده برای گوشی‌ هوشمند نوکیا ۵ کمی جالب‌تر به‌نظر می‌رسد. این دستگاه از مشخصات خیلی قدرتمندی بهره نمی‌برد؛ اما با توجه به آگهی منتشر شده برای آن، احتمالا نظر شما به این گوشی‌ هوشمند جلب خواهد شد. آگهی ویدیویی ساخته شده برای گوشی‌ هوشمند نوکیا ۳ کمی ساده‌تر است. در این تبلیغ به مشخصات نه چندان قدرتمند این گوشی اشاره‌ای نشده و این در حالی است که در تبلیغ جدید گوشی نوکیا ۵، به ویژگی‌های فنی این محصول اشاره می‌شود.

اگر حتی قصد خرید این سه گوشی‌ هوشمند اندرویدی نوکیا را ندارید، تماشای ویدیوهای تبلیغاتی ساخته شده برای آن‌ها می‌توان جذاب باشد. بدین ترتیب می‌توان دیدگاه شرکت سازنده را نسبت به محصولات جدیدش مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید تبلیغات ویدیویی جدید منتشر شده برای سه گوشی‌ هوشمند نوکیا ۶، نوکیا ۵ و نوکیا ۳ را تماشا کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات