آیفون 7 پلاس پس از ۱۳ ساعت از اعماق رودخانه سالم بیرون آمد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک دستگاه گوشی آیفون ۷ پلاس پس از سقوط در رودخانه‌ای در روسیه و گذشت ۱۳ ساعت، از کار نیفتاد.
تبلیغات

شاید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از آنچه اپل اعلام کرده است، در برابر آب مقاومت بیشتری داشته باشند. اگر گزارش جدیدی که از روسیه منتشر شده است صحت داشته باشد، جدیدترین گوشی‌ هوشمند کمپانی اپل می‌تواند بیش از آنچه در گواهی IP67 اعلام شده است در برابر آب مقاومت از خود نشان دهد. همانطور که احتمالا می‌دانید، بر اساس گواهی یادشده گوشی می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد.

در ویدیویی که چند روز قبل در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام منتشر شد، یک مرد روسی مدعی می‌شود که آیفون ۷ پلاس خود را در یک چاله‌ی یخی انداخته و به دلیل تأخیر وی، گوشی به عمقی بیشتر فرو رفته است. در واقع آیفون ۷ پلاس این شخص در آبی با دمای ۴ درجه‌ی سانتی‌گراد قرار داشته و در نهایت یکی از دوستان غواص مالک گوشی آن را بیرون آورده است. هیچ اشاره‌ای به عمق آب رودخانه‌ای که آیفون در آن سقوط کرده، نشده است؛ اما با توجه به ویدیو مورد بحث می‌توان گفت که عمق این رود حداقل ۲ متر است.

اما نکته‌ی جالب اینجا است که پس از بیرون آوردن آیفون ۷ پلاس از دل رودخانه، در کمال تعجب مشاهده شد که این دستگاه بدون مشکل کار می‌کند. بر اساس در متن توضیحات ویدیو، گوشی پیش از سقوط در آب ۳۵ درصد باتری داشته و پس از خارج کردن آن، درصد باتری به ۱۹ رسیده است.

البته نمی‌توان با اطمینان در مورد اطلاعاتی که دارنده‌ی این آیفون ۷ پلاس منتشر کرده است، صحبت کرد؛ اما اگر حرف‌های وی صحت داشته باشد، عکاسان می‌توانند توجه بیشتری به این گوشی داشته باشند، چراکه ظاهرا این محصول بیشتر از آنچه در استاندارد IP67 اعلام شده است، در برابر آب از خود مقاومت نشان می‌دهد.

برای مشاهده‌ی پست مربوط به ویدیوی بیرون آوردن آیفون ۷ از رودخانه‌ در اینستاگرام به این لینک مراجعه کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات