سیستم صوتی AKG در گوشی های سری گلکسی نیز استفاده می‌شود

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های منتشر شده، کمپانی کره‌ای می‌خواهد از سیستم صوتی AKG که در تبلت گلکسی تب اس 3 استفاده شده است در گوشی‌های هوشمند گلکسی استفاده کند.
تبلیغات

سامسونگ در کنفرانس خبری خود از تبلت جدید گلکسی تب اس 3 رونمایی کرد. این محصول از مشخصات و قابلیت‌های جالبی مانند قلم S Pen و ۴ بلندگو و سیستم صوتی AKG بهره می‌برد.

سیستم صوتی که نام آن را ذکر کردیم، توسط کمپانی AKG توسعه داده شده است. این کمپانی، یکی از زیرشاخه‌های کمپانی هارمان بود که پس از خریداری هارمان توسط سامسونگ، به مجموعه‌ی بزرگ کمپانی کره‌ای سامسونگ پیوست.

با استفاده از ۴ بلندگو و سیستم صوتی جدید، سامسونگ می‌خواهد تجربه پخش موسیقی و فایل‌های صوتی در تبلت جدیدش را بهبود ببخشد؛ اما به نظر می‌رسد که کار به همین نقطه ختم نمی‌شود و کمپانی کره‌ای برای این سیستم صوتی، برنامه‌های بیشتری دارد. سامسونگ می‌خواهد از سیستم صوتی AKG در گوشی‌های هوشمند گلکسی استفاده کند.

کیفیت بالایی که سیستم صوتی AKG داشت نظر کمپانی هارمان را به خود جلب کرد و بعد از اینکه هارمان توسط سامسونگ خریداری شد، AKG به بهترین انتخاب تبدیل شد تا از سیستم صوتی این کمپانی در تبلت جدید سامسونگ استفاده شود. حال، به نظر می‌رسد که رضایت سامسونگ از این کمپانی به حدی است که می‌خواهد از دستاوردهای AKG در محصولات بیشتری استفاده کند.

یکی از مسئولان کمپانی سامسونگ به نام یانگهی لی که سمت معاونت اجرایی را بر عهده دارد، گفته است که همکاری صورت گرفته، برای ارائه بهترین تجربه صوتی به کاربران و مشتریان سامسونگ است.

همانطور که گفتیم، در خلال نمایشگاه MWC 2017 کمپانی سامسونگ از تبلت گلکسی تب اس 3 رونمایی کرده است که از مشخصاتی مانند تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و نمایشگر سوپرآمولد ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات