ال جی گوشی های میان رده ای شبیه به ال جی جی 6 خواهد ساخت

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 در نمایشگاه MWC 2017 مسئولان ال‌جی گفته‌اند گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ای خواهند ساخت که از نظر طراحی، به جی 6 شباهت داشته باشند.
تبلیغات

مسئولان کمپانی کره‌ای ال‌جی اعلام کرده‌اند که ال‌جی می‌خواهد گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ای بسازد که از نظر ظاهری، شباهت بسیاری به ال‌جی جی 6 دارند.

درحالی‌که مقامات ال‌جی نسبت به ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کردند، رسانه‌ها ازطریق مصاحبه با تیم طراحی گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 متوجه شده‌اند که محصولات میان‌رده‌ی آینده ال‌جی از نظر طراحی بسیار شبیه به ال‌جی جی 6 خواهند بود.

در مصاحبه، به حاشیه‌ی بسیار کمی که در قسمت بالا و انتهای نمایشگر وجود دارد و همچنین نسبت ابعاد ۲ به ۱ آن اشاره شده است؛ بنابراین می‌توانیم در آینده شاهد محصولاتی با قیمت کمتری نسبت به جی 6 باشیم که از طراحی مشابه به این محصول بهره می‌برند. البته به زمانی که کمپانی قصد دارد گوشی‌های هوشمند جدیدش را به بازار عرضه کند، اشاره‌ای نشده است و بعید به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد.

جدا از آنچه مسئولان کمپانی گفته‌اند، کاملاً واضح است که ال‌جی توانسته زبان طراحی را که سال‌ها از نبود آن رنج می‌برد، بیابد. این موضوع با تفاوت‌ها و تغییراتی که در ال‌جی جی 4، جی 5 و جی 6 صورت گرفته است، شفاف‌تر می‌شود.

در کنفرانس خبری ال‌جی که امروز برگزار شد، ال‌جی اعلام کرد که گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی 6 از نسبت ابعاد ۲ به ۱ استفاده می‌کند؛ نسبتی که کمپانی کره‌ای معتقد است در آینده به یک استاندارد برای محتوای دیجیتال تبدیل خواهد شد. با در نظر گرفتن عقیده‌ای که ال‌جی به نسبت ابعاد ۲ به ۱ دارد، می‌توان انتظار داشت که از آن در محصولات میان‌رده نیز استفاده شود.

اصولا تلفن‌های هوشمندی که از مشخصات بالارده بهره نمی‌برند سودآوری کمتری دارند و ال‌جی نیز در سال‌های گذشته درآمد خوبی در بازار گوشی‌ هوشمند نداشته است؛ بنابراین چنین تصمیمی نیاز به تحقیقات زیادی دارد تا کمپانی کره‌ای تصمیم اشتباهی نگیرد و با ضرر و زیان مواجه نشود.

در هر صورت می‌توان گفت که ال‌جی توانسته زبان طراحی را که به آن نیاز دارد، بیابد و به احتمال زیاد در محصولات آینده این کمپانی نیز شاهد زبان طراحی مشابهی با ال‌جی جی 6 خواهیم بود؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که مشخصاتی مانند نسبت ابعاد ۲ به ۱ و حاشیه بسیار کم نمایشگر، حداقل تا زمان معرفی ال‌جی وی 30 در انحصار ال‌جی جی 6 باقی خواهد ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات