کوالکام تصاویر گوشی ال جی جی 6 را پیش از رونمایی رسمی فاش کرد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر مختلفی از گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ یک روز پیش از رونمایی رسمی توسط شرکت کوالکام منتشر شده است.
تبلیغات

 این روزها تقریبا محال است که مشخصات یک گوشی‌ هوشمند پیش از رونمایی رسمی فاش نشود و پرچم‌دار ال‌جی، جی ۶ نیز از این قاعده پیروی می‌کند. پرچم‌دار جدید ال‌جی پیش از این بارها در اخبار و شایعات مختلف رخ نشان داده و رندرهای مختلفی نیز از این دستگاه در دسترس قرار گرفته است. در هر حال اکنون تصاویری با جزئیات بسیار بیشتر از این گوشی‌ منتشر شده که با مشاهده‌ی آن‌ها، به نظر می‌رسد با محصول نهایی مواجه هستیم.

در توییتی که شرکت کوالکام منتشر کرده، تصاویر گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ منتشر و در آن از متن «یک نمایشگر فیلم در دستان شما» استفاده شده است. علاوه بر این، در توییت یادشده به فناوری دالبی ویژن و پردازنده‌ی اسنپدراگون اشاره شده است. احتمالا این تصاویر توسط کوالکام برای نشان دادن نمونه‌هایی از ویدیوهای HDR و نیز پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در جی ۶ منتشر شده است. همچنین جی ۶ از نسبت تصویری ۲ به ۱ بهره می‌برد.

اما چه جزئیات دیگری از گوشی یادشده در توییت کوالکام فاش شده است؟ یکی از این موارد رنگ‌بندی گوشی ال‌جی جی ۶ است. در تصاویر منتشرشده توسط کوالکام، گوشی جی ۶ در رنگ‌های مشکی، خاکستری و یک مدل ترکیبی سفید/صورتی دیده می‌شود. یکی از توییت‌های evleaks که دو روز قبل در مورد پرچم‌دار جدید ال‌جی منتشر شد به رنگ‌های مشکی، یخی و سفید اشاره داشت. از دیگر مشخصات محصول مورد بحث می‌توان به دوربین دوگانه‌ی پشتی آن اشاره کرد و علاوه بر این گوشه‌های نمایشگر جی ۶ گرد شده است. البته باید توجه داشته باشید که این صفحه‌نمایش از نوع خمیده نیست. اسپیکر این محصول در لبه‌ی پایینی قرار گرفته است. گوشی‌ ال‌جی جی ۶ از درگاه یواس‌بی نوع سی بهره می‌برد و در لبه‌ی سمت چپ آن دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است. در لبه‌ی سمت راست دستگاه شاهد جایگاه نانو سیم‌کارت و درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی هستیم.

درج تاریخ ۲۶ فوریه روی نمایشگر جی ۶ در تصاویر فاش شده از این محصول نیز این موضوع را بار دیگر تأیید می‌کند که خیلی زود به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. مسلما با معرفی رسمی این گوشی‌ هوشمند در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ اطلاعات کامل‌تر و بیشتری از آن به‌ دست‌ خواهیم آورد. در زیر می‌توانید تصاویر جدید گوشی مورد بحث را مشاهده کنید.

lg g6

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات