inMobi از پلتفرم فوق پیشرفته تبلیغات ویدیویی موبایلی رونمایی کرد

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
مطالعه 4 دقیقه
کمپانی InMobi این‌ بار در اروپا پلتفرم جدید و فوق هوشمند تبلیغات ویدیویی خود را معرفی کرد.
تبلیغات

inMobi که یکی از پلتفرم‌های جهانی تبلیغات موبایلی است، امروز از روش جدید و پیشرفته‌ی تبلیغات ویدیویی موبایلی خود در اروپا رونمایی کرد. این پلتفرم شامل فرمت‌های ویدیویی خلاقانه از جمله فیلم‌های عمودی، ویدیوهای تعاملی، ویدیوهای ۳۶۰ درجه، فیلم‌های قابل انتخاب، فیلم‌های تمام صفحه، فیلم‌های موجود در خوراک‌های خبری و فیلم‌های استریم شونده است. این کمپانی بیش از چهار سال سرمایه‌گذاری سنگینی در تکنولوژی‌های ویدیویی انجام داده و پلتفرم جدید inMobi ترکیبی از طراحان و سازندگان ویدیو و یادگیری عمیق ماشینی بر اساس الگوریتم‌های بهینه‌سازی شده است تا بهترین نتایج ممکن برای برند‌ها ایجاد شود.

امروزه با توجه به اینکه بسیاری از افراد از گوشی‌‌های موبایل استفاده می‌کنند، مسلما تبلیغات موبایلی می‌تواند کاربران زیادی را به استفاده از خدمات برندها ترغیب کند؛ چراکه می‌توان گفت امروزه دستگاهی که همه به عنوان وسیله‌ی اصلی خود استفاده می‌کنند، گوشی‌های موبایل است. بنا به اعلام ZenithOptimedia میزان تماشای ویدیو در گوشی‌ها تا سال ۲۰۱۸ به ۳۳.۴ دقیقه در طول هر روز افزایش خواهد یافت و ۶۴ درصد از تماشاکنندگان ویدیوها، کاربران موبایل‌ها خواهند بود. 

تبلیغات ویدیویی نقش بسیار مهمی در عملکرد و بازاریابی کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌ها دارند و علاوه بر این به آگهی‌دهندگان برای رسیدن به اهداف‌شان کمک زیادی می‌کنند. ویدیوهای عمودی، استریم‌شونده و قابل انتخاب پیش از این ثابت کرده‌اند که در افزایش موفقیت برندها تأثیر  بسیار چشمگیری دارند. به عنوان مثال آگهی‌های ویدیویی عمودی نسبت به آگهی‌های افقی تا ۹ برابر عملکرد بهتری از خود نشان داده‌اند. علاوه بر این تبلیغات تعاملی ویدیویی و نیز ویدیوهای ۳۶۰ درجه و ویدیوهای موجود در خوراک‌های خبری باعث درگیر شدن بیشتر کاربران با محتوای تبلیغ می‌شوند و فروش محصول یا تعداد نصب اپلیکیشن آگهی‌دهنده را افزایش می‌دهند.

پلتفرم ویدیویی inMobi شامل چندین ویژگی کلیدی است:

استفاده از تکنولوژی Buffer-Free برای دستیابی به نرخ پخش بالاتر: با استفاده از این تکنولوژی و تنظیمات هوشمند رزولوشن ویدیو از طریق استریم تطبیق‌پذیر، این نوع آگهی‌ ویدیویی در سریع‌ترین زمان ممکن (۰.۰۶ ثانیه در مقابل زمان میانگین ۲.۳ ثانیه) بارگذاری می‌شود و بهترین تجربه‌‌ی مشاهده را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این فناوری باعث می‌شود تا آگهی‌های ویدیویی در ۹۰ درصد از مواقع به طور کامل پخش شوند.

یادگیری عمیق بر اساس بهینه‌سازی برای دستیابی به نتایج بهتر: بعد از یک دهه سرمایه‌گذاری در داده‌های عملی و ارائه‌ی خدمات قوی و مناسب به انواع آگهی‌دهندگان، حالا پلتفرم یادگیری عمیق inMobi می‌تواند نسل بعدی بهینه‌سازی‌های هوشمند کمپین‌های تبلیغاتی را به مشتریان ارائه کند. این پلتفرم بیش از ۲۰ میلیارد رویداد را در هر روز پردازش و آن‌ها را به پلتفرم اضافه می‌کند و سپس به صورت کاملا پویا اولین، دومین و سومین قسمت داده‌ها را در همان لحظه با یکدیگر ترکیب و کمپین تبلیغاتی را بر اساس هدف آگهی‌دهنده بهینه‌سازی می‌کند. در پلتفرم یادشده، خودآموزی در طول زمان بهبود می‌یابد و به طور دائم خود را برای برندهای تجاری بهینه‌سازی می‌کند و در نتیجه‌ی این فرآیند، بهترین روش را برای درگیر شدن کاربران با آگهی ارائه می‌دهد و همین امر موجب دستیابی برندها به اهداف تبلیغاتی مد نظرشان خواهد شد.

استفاده از ابزارهای خلاقانه برای ارائه‌ی تبلیغات در همه‌ جا: برندها می‌توانند از ابزارهای خلاقانه و نوآورانه‌ی inMobi استفاده کنند تا بدین طریق سریعا تبلیغات تلویزیونی، دیجیتالی و اجتماعی کنونی را برای موبایل‌ها سفارشی‌سازی و مشتریان را در تمام لحظات با آگهی‌ها درگیر کنند.

استفاده از سنسورهای مختلف گوشی‌های هوشمند: برندها این فرصت را دارند تا با تیم سرویس‌های خلاقانه‌ی inMobi کار کنند و از این طریق ویدیوهای سفارشی مورد نظر خود را بسازند. ویدیوی تولیدشده با استفاده از این روش، قابلیت استفاده از سنسور گوشی‌های هوشمند از جمله میکروفون، ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و ... را دارند و به همین دلیل کاربران یک آگهی ویدیویی تعاملی را تجربه خواهند کرد.

بهترین میزان بازدید از آگهی‌ها: inMobi با بزرگانی چون Moat و Integral Ad Science وارد همکاری شده است تا تعداد بازدیدهای مستقل انجام شده روی آگهی‌ها را تایید کند. آگهی‌های ارائه شده در پلتفرم یاد شده دوبرابر نسبت به ویدیوهای ارائه شده در اپلیکیشن‌ها بازدید بیشتری دارند.

برندها می‌توانند به‌صورت مستقیم یا از طریق کانال‌های برنامه‌ریزی شده (بازارهای خصوصی و عمومی) به پلتفرم مورد بحث دسترسی داشته باشند. در واقع پلتفرم InMobi گزینه‌های کامل و پیشرفته‌ای در اختیار آگهی‌دهندگان قرار می‌دهد تا در ویدیوهای تبلیغاتی خود از آن‌ها بهره ببرند.

InMobi از چندین سال قبل تا‌کنون روی نسل بعدی تبلیغات موبایلی کار کرده و بدین منظور از یادگیری عمیق بر پایه‌ی موتورهای بهینه‌سازی بهره گرفته است. Amine Melouk یکی از مدیران اصلی InMobi می‌گوید: «پس از موفقیت‌هایی که در سراسر جهان به دست آورده‌ایم، حالا ما به ارائه‌ی ابزارهای تبلیغاتی جدید خود برای اروپا افتخار می‌کنیم.» وی در ادامه اعلام می‌کند: «حس می‌کنیم که منابع لازم برای ساختن بزرگ‌ترین پلتفرم تبلیغات ویدیویی جهان را در اختیار داریم.»

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات