۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری چهارم) - زوم اپ

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
در این مقاله شما را با ۴ برنامه و ۱ بازی پولی آیفون که برای مدت محدودی رایگان شده‌اند، آشنا خواهیم کرد.
تبلیغات

یکی از رسوم جذابی که در اپ‌استور اپل وجود دارد، رایگان شدن نوبتی برخی اپلیکیشن‌های پولی به مدت محدود است. در این پست ۵ اپلیکیشن جذاب و پولی را که در حال حاضر رایگان شده‌اند و بدون نیاز به پرداخت هزینه قابل دانلود هستند، به شما معرفی خواهیم کرد.

Sketch Me (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Sketch Me اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که در آن می‌توانید طرح‌های خود را تبدیل به نقاشی و کارتون کنید. در این برنامه ۱۹ افکت مختلف تعبیه شده است که می‌توانید به آسانی و تنها با یک لمس، آن‌ها را روی عکس‌های خود اعمال کنید. علاوه بر امکان ذخیره‌ی آفلاین، شما می‌توانید نتایج خروجی را مستقیما از داخل برنامه با فیسبوک، توییتر و... به اشتراک بگذارید. افکت‌های موجود قابلیت شخصی‌سازی دارند و شما می‌توانید امکاناتی همچون Contrast یا Brightness آن‌ها را تغییر دهید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Good Calc Pro (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

Good Calc Pro اپلیکیشنی در زمینه‌ی محاسبات ریاضی است که یک ماشین حساب شیک و زیبا را در اختیار شما قرار خواهد داد. ظاهر برنامه با وجود آنکه ساده و خلوت طراحی شده است، حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. علاوه بر پاسخ نهایی، شما در این برنامه محاسبات واردشده‌ی خود را نیز مشاهده خواهید کرد. برای مثال اگر محاسبه‌ی شما به شکل ۱۰۰+۲۰۰+۳۰۰+۴۰۰ باشد و سپس روی آیکون «=» کلیک کنید، علاوه بر آنکه پاسخ نهایی یعنی ۱۰۰۰ را مشاهده می‌کنید، معادله‌ی واردشده‌ نیز در خط پایین نوشته شده است. همچنین تاریخچه‌ی حساب و کتاب‌هایی که توسط این برنامه انجام داده‌اید، در اپلیکیشن ذخیره می‌شود و می‌توانید در آینده مجددا آن‌ها را مرور کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Perfect Me (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Perfect Me اپلیکیشنی برای مدیریت امور روزانه یا به اصطلاح ToDo است که توسط آن می‌توانید امور روزانه‌ی خود را ثبت کنید تا علاوه بر انکه انجام آن‌ها را هرگز فراموش نکنید، بتوانید مدیریت بهتری روی انجام آن‌ها نیز داشته باشید. اگر باید روزانه سر یک ساعت مشخص دارو مصرف کنید، اگر قرار است در چند روز آینده سر یک قرار مهم حاضر شوید و اگر قصد انجام هر کار دیگری را که نیاز به یادآوری دارد، دارید Perfect Me اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود. محیط کاربری برنامه بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و بدون شک از کار با آن لذت خواهید برد. نکته‌ی جالب این است که Perfect Me از شما درباره‌ی موارد ثبت‌شده شما سؤال می‌پرسد. برای مثال اگر دستوری با عنوان «رفتن به باشگاه» را برای ساعت ۱۹ تنظیم کنید، بعد از یادآوری Perfect Me از شما سؤال خواهد کرد که آیا واقعا به باشگاه رفتید؟ به این ترتیب در پایان هر ماه می‌توانید متوجه شوید که از ۳۰ یادآوری روزانه در رابطه با هر موضوعی، کدام یک را و چند مرتبه «واقعا» انجام داده‌اید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Thunderspace 5k (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Thunderspace 5k اپلیکیشنی در زمینه‌ی صداهای آرام‌بخش است که توسط آن می‌توانید به آرشیوی غنی و باکیفیت از صداهای دلنشین دسترسی داشته باشید تا به کمک آن‌ها قادر باشید لحظات آرامی را برای خود مهیا کنید. اگر بعد از یک روز شلوغ نیاز به یک آرامش ذهنی دارید، اگر قصد انجام کاری را دارید که نیاز به تمرکز بالایی دارد یا حتی اگر قصد خواب دارید و نیاز به یک نوای دلنشین برای آسوده خوابیدن دارید؛ Thunderspace 5k اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود. سازندگان برنامه توصیه کرده‌اند که صداهای موجود را در هندزفری یا هدفون گوش دهید تا از کیفیت بالای آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Flight Fight 2 (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Flight Fight 2 یک بازی جذاب و اکشن در سبک دو بعدی است که در آن کنترل ربات‌های متنوعی را در اختیار خواهید داشت و باید دشمن‌هایی را که سر راه شما قرار گرفته‌اند، نابود کنید. Flight Fight ۲ دارای بیش از ۹۰ مرحله است که هر کدام در سه حالت عادی، سخت و فوق‌العاده سخت قابل بازی کردن خواهند بود. ۳ کاراکتر مختلف در بازی وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها به مقابله با دشمنان بروید. تنوع اسلحه‌ی بازی نیز در حد قابل قبولی است و شما در طول بازی به ۱۰ سلاح کشنده و جذاب دسترسی خواهید داشت که هر کدام به‌طور جداگانه قابل ارتقا دادن خواهند بود. گرافیک بازی نیز همان‌طور که از یک بازی آیفون انتظار می‌رود، در سطح بالایی قرار دارد که البته این گرافیک چشم‌نواز حجم ۱۹۰ مگابایتی برنامه را نیز به دنبال داشته است.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات