تیزر های جدید، دوربین دوگانه ال جی جی 6 را تأیید می‌کنند

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
تیزرهای جدیدی برای گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۶ منتشر شده است که وجود دوربین دوگانه را در این محصول تأیید می‌کنند.
تبلیغات

ال‌جی سه تیزر ویدیویی جدید برای گوشی‌ هوشمند پرچم‌دارش، جی ۶، در کانال رسمی خود در یوتیوب منتشر کرده است. این شرکت اخیرا تیزرهای ویدیویی خود را از طریق این کانال منتشر می‌کند که برخی از این ویدیوها نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسند. جدیدترین تیزرهای منتشرشده از شرکت مورد بحث در مورد گوشی جی ۶ هستند؛ چراکه این محصول فردا در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلون معرفی خواهد شد.

اگر نگاهی به اولین کلیپ منتشرشده توسط ال‌جی بیندازید، به این مورد اشاره‌ می‌شود که کار با دستگاه‌هایی که ابعاد بزرگ دارند، تا چه حد می‌تواند آزاردهنده باشد و در پایان ویدیو ال‌جی سؤالی از شما می‌پرسد: «آیا مشکلی با گوشی‌های بزرگ ندارید؟» در دومین ویدیو به نکته‌ای خلاف آنچه گفته شد اشاره می‌شود. در این ویدیو به این موضوع پرداخته شده ست که زندگی با وسایل کوچک چقدر می‌تواند آزاردهنده باشد؛ به‌عنوان مثال چتر کوچک هنگام باریدن باران یا اینکه روی یک نیمکت تعداد افراد زیادی بنشینند. البته در این ویدیو به همین صورت یک گوشی هوشمند نمایان می‌شود که نمایشگر آن بسیار کوچک است. در پایان ویدیو یادشده ال‌جی از شما مجددا سؤالی می‌پرسد: «آیا با سایز کوچک نمایشگر مشکلی ندارید؟» این دو ویدیو در واقع سعی دارند ابعاد گوشی ال‌جی جی ۶ و نیز سایز نمایشگر این محصول را به ما یادآوری کنند. با توجه به آنچه در دو ویدیوی مورد بحث اشاره‌ می‌شود، می‌توان گفت که گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی با وجود ابعاد مناسب، از نمایشگری بزرگ بهره می‌برد و این یعنی حاشیه‌های این دستگاه بسیار کم خواهند بود. همچنین خود گوشی به نحوی طراحی شده است تا برای استفاده‌های روزمره با مشکل خاصی مواجه نشوید؛ حداقل ال‌جی در ویدیوهای تبلیغاتی خود سعی دارد که چنین مفهومی را به ما القا کند.

اما سومین کلیپی که در پایین این مطلب مشاهده می‌کنید، از نظر زمانی کوتاه‌تر از دو تیزر قبلی است، با این حال این موضوع را تأیید می‌کند که گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره خواهد برد. کمپانی ال‌جی در این کلیپ، بخشی از یک تکه چوب را نشان می‌دهد که در طول این ویدیو تغییر می‌کند و در پایان، بخش پشتی گوشی جی ۶ با دوربین دوگانه نمایش می‌یابد. گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ فردا در رویداد مطبوعاتی اختصاصی ال‌جی در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال رسما معرفی خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات