گوشی Ulefone F1 دارای نمایشگر بدون حاشیه و ترکیب دوربین دوگانه است

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Ulefone قصد دارد در MWC امسال از گوشی هوشمند Ulefone F1 با مشخصاتی همچون حافظه رم ۶ گیگابایتی، نمایشگر بدون حاشیه و ترکیب دوربین دوگانه رونمایی کند.
تبلیغات

 نمایشگاه MWC 2017 هنوز به شکل رسمی کار خود را آغاز نکرده است، با این حال مسئولان Ulefone اعلام کرده‌اند که این کمپانی از گوشی‌های هوشمند جدیدی در رویداد MWC امسال رونمایی می‌کند.

در واقع محصولاتی که Ulefone در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد کرد، نسل دوم هستند. این تلفن‌های هوشمند شامل Ulefone Gemini 2 ، Ulefone Power 2 و Ulefone Armor 2 می‌شوند که مدل قبلی آنها هم‌اکنون در بازار به فروش می‌رسد.

در هر صورت به نظر می‌رسد که در میان این محصولات، استثنایی نیز وجود دارد. مسئولان کمپانی Ulefone تأیید کرده‌اند که امسال از نسل اول گوشی‌ هوشمندی به نام Ulefone F1 رونمایی می‌شود که از مشخصات جالبی برخوردار است. این گوشی‌ هوشمند دارای نمایشگر بدون حاشیه است و می‌توان آن را رقیبی برای محصولاتی با ویژگی مشابه خواند.

اگر بخش پایینی گوشی Ulefone F1 را که دکمه خانه قرار دارد در نظر نگیریم، لبه‌های دیگر نمایشگر از حاشیه‌ای بهره نمی‌برند. حاشیه در بالای این گوشی‌ هوشمند به‌قدری کم است که دوربین جلو به زیر نمایشگر انتقال یافته است. محصول جدید Ulefone به اسکنر اثر انگشت نیز مجهز است که روی دکمه خانه کار گذاشته شده است.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری و جزئیات دیگر این گوشی‌ هوشمند، کمپانی Ulefone اطلاعات زیادی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. با این حال، مسئولان این کمپانی تأیید کرده‌اند که Ulefone F1 دارای مشخصاتی مانند ترکیب دوربین دوگانه در پشت، حافظه رم ۶ گیگابایتی و تراشه هلیو پی 25 ساخت مدیاتک خواهد بود که از فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز بهره می‌برد.

از تراشه هلیو پی 25 در گوشی‌ هوشمند Ulefone Armor 2 نیز استفاده شده است. در واقع، کمپانی Ulefone قصد دارد امسال از تراشه هلیو پی 25 در سه گوشی‌ هوشمند استفاده کند، البته گوشی هوشمند سوم هنوز مشخص نشده است. با این وجود، حدس زده می‌شود که تلفن هوشمند سوم، Ulefone T1 باشد. این دستگاه از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد، Ulefone F1 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی می‌شود. هنوز مشخص نیست که این گوشی‌ هوشمند چه زمانی و به چه قیمتی عرضه خواهد شد اما حدس زده می‌شود که عرضه این دستگاه در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ صورت گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات