مشخصات فنی منتسب به گلکسی اس 8 فاش شد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه گلکسی اس 8 سامسونگ اول اردیبهشت سال ۹۶ عرضه می‌شود، اما آخرین گزارش منتشرشده نشان از افشای کامل مشخصات فنی این گوشی هوشمند دارد.
تبلیغات

وب‌سایت Technobuffalo مشخصات فنی منتسب به گلکسی اس ۸ سامسونگ را منتشر کرده که به ادعای این وب‌سایت، برگرفته از یک منبع بسیار معتبر است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، گلکسی اس 8 که یک اردیبهشت عرضه می‌شود نیز با مشخصات فنی نزدیک به برادر بزرگ‌تر خود یا همان گلکسی اس ۸ پلاس در مواردی  همچون دوربین، حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد که اخیرا اطلاعاتی در رابطه با آن نیز فاش شده است.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که گلکسی اس ۸ سامسونگ با نمایشگر ۵.۸ اینچی از نوع سوپرامولد با رزولوشن +QHD، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار IP68، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور عنبیه، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس‌دی، سامسونگ پی و همچنین پشتیبانی از شارژ بی‌سیم راهی بازار خواهد شد. همچنین ایرفون‌های توسعه‌یافته برای این گوشی هوشمند توسط AKG بهینه شده‌اند.

البته منبع مورد نظر اطلاعاتی را در رابطه با ظرفیت باتری و همچنین تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی هوشمند ارائه نکرده است. شایعات پیشین در مورد گلکسی اس ۸ نشان از به‌کارگیری تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند دارند.

ضمنا انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 8 را به همراه نمایشگری که در لبه‌ها دارای خمیدگی است، راهی بازار کند. با توجه به اینکه بخش اعظمی از پنل جلویی این گوشی هوشمند به نمایشگر اختصاص خواهد یافت، دیگر شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت روی کلید Home نخواهیم بود و با توجه به حذف این کلید، سنسور اثر انگشت نیز به پشت گوشی انتقال خواهد یافت که این موضوع در تصاویر منتسب به گلکسی اس ۸ نیز رؤیت شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات