انتظار می رود سود عملیاتی سامسونگ در فصل اول ۲۰۱۷ معادل ۴۰ درصد افزایش یابد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس پیش‌بینی‌ها، سود عملیاتی شرکت سامسونگ در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی اولیه‌ی سال ۲۰۱۷ به میزان ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت.
تبلیغات

شاید اوضاع برای مدیر ارشد سامسونگ چندان خوب به نظر نرسد؛ اما ظاهرا این نوع مشکلات بر کسب‌ و کارهای این شرکت در کوتاه‌مدت تأثیر نخواهد داشت. به همین دلیل تحلیل‌گرانی که فعالیت‌های شرکت سامسونگ را پوشش می‌دهند، اعلام کرده‌اند سود این کمپانی در اولین سه‌ماهه‌ی سال جاری افزایش خواهد یافت. بر اساس پیش‌بینی‌هایی که شرکت سرمایه‌گذاری و اوراق بهادار KB با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشته است، انتظار می‌رود سود عملیاتی سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اولیه‌ی سال ۲۰۱۷ به میزان ۴۰ درصد نسبت به همین بازه در سال گذشته افزایش داشته باشد و به مبلغ ۸.۱۴ میلیارد دلار برسد.

این در حالی است که پیش‌تر اعلام شده بود سود عملیاتی شرکت سامسونگ در اولین سه‌ماهه‌ی سال جاری با کاهش جزئی همراه خواهد بود. در هر صورت، تحلیل‌ها نشان می‌دهند که بخش تولیدات نیمه‌رسانا و همچنین بخش تولید نمایشگرهای سامسونگ به افزایش سود این کمپانی در بازه‌ی زمانی مورد اشاره کمک کرده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، دو بخش تولید محصولات نیمه‌رسانا و نمایشگر از جمله بزرگ‌ترین منابع درآمدزایی سامسونگ الکترونیکس محسوب می‌شوند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گفته می‌شود که دو بخش تولید نمایشگر و محصولات نیمه‌رسانای سامسونگ باعث افزایش ۷۱ درصدی سود عملیاتی این کمپانی خواهند شد؛ لازم به ذکر است که در سه‌ماهه‌ی اولیه‌ی سال قبل، ۵۱ درصد از سود عملیاتی شرکت مورد اشاره توسط این دو بخش به دست آمده بود. افزون بر آنچه گفته شد، انتظار می‌رود شاهد رشد درآمد در بخش موبایل سامسونگ باشیم، اما مطمئنا تأثیر مالی واقعی گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس این کمپانی در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری مشخص می‌شود؛ زیرا این محصول تقریبا در اواخر سه‌ماهه‌ی اولیه‌ی امسال معرفی خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات