فیسبوک در حال توسعه استریم بازی های لیگ بیس بال آمریکا است

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌زودی فیسبوک همانند کمپانی توییتر، بازی‌های لیگ بیس بال آمریکا را به‌طور زنده پخش خواهد کرد.
تبلیغات

بر اساس گزارش رویترز، کمپانی فیسبوک در حال مذاکره برای پخش زنده‌ی بازی‌های لیگ برتر بیس بال به‌طور هفتگی است و اگرچه هنوز این مذاکره نهایی نشده؛ اما به‌عنوان نقطه‌ی عطفی برای فیسبوک در زمینه‌ی پخش زنده به شمار می‌رود. این رویداد‌ها به‌خصوص از نوع ورزشی، باعث جذب بیشتر مخاطب می‌شود؛ از این‌رو کمپانی‌ها بیش از هر زمان در پخش زنده‌‌ی ویدئو و تولید محتوای سرگرمی‌ سرمایه‌گذاری می‌کنند. البته هنوز فیسبوک به‌طور رسمی در خصوص پخش زنده‌ی بازی‌های لیگ برتر بیس بال صحبت نکرده است.

در حال حاضر توییتر به دلیل ساختار ذاتی پرسرعت خود، به‌عنوان یک منبع بزرگ در زمینه‌ی پخش زنده‌ی بازی‌های ورزشی و مراسم جوایز به شمار می‌رود. پیش از این توییتر بازی‌های لیگ ملی فوتبال را که پنج‌شنبه‌ها اجرا می‌شد، پخش کرده است.پلتفرم پخش زنده‌‌ی توییتر به‌عنوان یک نقطه‌ی عطف برای این کمپانی‌ به شمار می‌رود؛ زیرا در صورت عدم امکان استریم، احتمالا به موارد دیگر جذب کاربر برای رشد درآمد روی می‌آورد. 

اگر فیسبوک حق پخش زنده‌ی بازی‌های لیگ برتر بیس بال را به دست آورد، این فعالیت به‌عنوان نقطه‌‌‌ی قابل توجهی در مقابل توییتر و سازمان‌های ورزشی به شمار خواهد رفت. البته اوایل ماه جاری، این کمپانی اعلام کرد که ۴۶ بازی‌ دسته برتر فوتبال مکزیک را استریم می‌کند؛ این تصمیم به دنبال گردهم‌آیی ۳.۷ میلیون کاربر فیسبوک در سال گذشته برای تماشای بازی خیریه‌ بین تیم‌های منچستر و اِورتون گرفته شد.  

درحالی‌که تعداد کاربران فعال توییتر بیش از ۳۰۰ میلیون نفر است، در مقابل آمار فیسبوک قابل توجه بوده وتعداد کاربران فعال این کمپانی به ۲ میلیارد نفر رسیده است. با این تعداد کاربر پیش‌بینی می‌شود تا اواسط سال جاری میلادی، فیسبوک به یک مرکز پخش زنده‌ی بازی‌های لیگ برتر تبدیل شود و کاربران بیشتری به آن جذب شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات