مرسدس میباخ G650 Landaulet 2017 معرفی شد

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
یکی دیگر از خودروهای سری G-Wagen رسما از اشتوتگارت رسید. مرسدس میباخ G650 Landaulet 2017 پیش از رونمایی در نمایشگاه خودوری ژنو ۲۰۱۷ و پس از انتشار عکس‌هایی از آن در هفته‌ی گذشته، معرفی شد.
تبلیغات

این خودروی آفرود که در پی رونمایی از مرسدس میباخ S650 کابریولت در پاییز گذشته معرفی شده، اولین خودروی آفرود و دومین خودروی کروک سلطنتی از این زیربرند لوکس و مجلل است.

این خودرو به تعداد محدود ۹۹ دستگاه تولید خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود تا پاییز سال جاری به دست مالکان ثروتمند خود برسد. از سال ۲۰۰۵ تا کنون تعداد ۱۵ هزار دستگاه خودروی مرسدس میباخ تولید شده است.

زیر کاپوت این میباخ سری G، یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر مرسدس AMG مجهز به توربوشارژ دوقلو قرار دارد که قادر است ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۹۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

2017 MERCEDES-MAYBACH G650 LANDAULET

دکتر ینس تیمر، مدیر بازاریابی مرسدس بنز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با عرضه‌ی مرسدس میباخ کلاس G لندالت، ما اکنون در حال گسترش مسیر مرسدس میباخ برای ارائه‌ی سنتی‌ترین و معتبرترین آفرود جهان هستیم. این پنجمین مدل ما پس از کلاس S سالون، پولمن و کابریولت و همچنین نمونه‌ی مرسدس میباخ ویژن ۶ است که با ارائه‌ی آن، بر اهمیت زیربرند مرسدس میباخ برای خانواده‌ی مرسدس تأکید می‌کنیم.»

در نمای خارجی G650 مقدار زیادی کروم استفاده شده است، از جمله در جلوپنجره و حفاظ‌های قسمت زیرین سپر جلو و عقب. قاب‌های گلگیر به‌زیبایی با فیبر کربن پوشش داده شده‌اند و چرخ اضافه در سمت راست قسمت عقب خودرو نصب شده است. با توجه به حذف نیمی از درب عقب، چراغ ترمز سوم به قسمت بالای چرخ اضافه منتقل شده است.

مرسدس فاصله‌ی بین دو محور این خودرو را ۳۴۳ سانتیمتر، طول کلی آن را ۵۳۴ سانتیمتر و ارتفاع آن را ۲۲۳ سانتیمتر اعلام کرده است. این خودرو از رینگ‌های ۲۲ اینچی با پره‌های دوقلو، سقف الکتریکی جمع‌شونده و محورهای پورتال مشابه آنچه در مدل‌های AMG G63 6×6 و G500 4×4 استفاده شده است، بهره می‌برد.

2017 MERCEDES-MAYBACH G650 LANDAULET

محورهای پورتال باعث شده است فاصله‌ی کف خودرو از زمین به حدود ۴۶ سانتیمتر برسد. لندالت همچنین از قفل‌های ۱۰۰ درصدی دیفرانسیل بهره می‌برد که امکان درگیر شدن آن‌ها حین حرکت وجود دارد.

در داخل خودرو، بالای سر سرنشینان جلو از سقف ثابت استفاده شده است، در حالی که سقف متحرک بالای سر سرنشینان عقب با فشار یک دکمه‌ی الکتریکی می‌تواند خوابانده شود. همچنین یک پارتیشن شیشه‌ای برقی بین صندلی‌های ردیف جلو و عقب تعبیه شده است که همانند یک خودروی لیموزین، بخش‌های جلو و عقب خودرو را از هم تفکیک می‌کند. همچنین می‌توان حالت شیشه را از شفاف به کدر تغییر داد.

به‌ لطف افزایش ۵۸ سانتیمتری فاصله‌ی بین دو محور، صندلی‌های عقب را می‌توان به‌صورت کامل به حالت خوابیده درآورد. سرنشینان عقب می‌توانند از کنسول کاربردی میانی به‌همراه جالیوانی مجهز به گرم‌کن بین دو صندلی عقب استفاده نمایند. 

هر چهار صندلی این خودرو از ماساژور و روکش دورنگ design با دوخت خشتی بهره می‌برند که در چهار رنگ تریم مختلف قابل سفارش هستند. سه رنگ قابل انتخاب برای سقف متحرک و چهار رنگ design برای تریم داخل در نظر گرفته شده است.

2017 MERCEDES-MAYBACH G650 LANDAULET
MERCEDES-MAYBACH G650 LANDAULET
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات