ایسوس در کنگره جهانی موبایل امسال احتمالا از مدل جدید لپ تاپ ذن بوک پرو رونمایی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شایعه‌ی جدید منتشر شده است که اعلام می‌کند ایسوس مدل جدید لپ‌تاپ ذن‌بوک‌پرو خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017) معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

با نزدیک‌تر شدن به کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، رفته‌رفته اخبار و شایعات بیشتری در مورد محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شوند، توسط منابع مختلف منتشر می‌شود. اگرچه همیشه تمرکز اصلی MWC بر گوشی‌های هوشمند بوده است؛ اما محصولات قابل حمل دیگر از جمله گجت‌های پوشیدنی و نوت‌بوک‌های جدید نیز در این رویداد معرفی می‌شوند.

انتظار می‌رود تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی نوت‌بوک‌، در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال از محصولات جدید خود رونمایی کنند. البته مسلما توجه افراد به این نوع دستگاه‌ها همانند نمایشگاه CES 2017 نیست. در هر صورت اطلاعات جدید در این زمینه فاش شده است که نشان می‌دهد ایسوس در MWC امسال نوت‌بوک‌های جدید خود را معرفی خواهد کرد. به گزارش نوت‌بوک‌ایتالیا، ایسوس در رویداد مورد بحث از مدل جدید ذن‌بوک پرو رونمایی می‌کند.

نوت‌بوک‌ایتالیا معمولا پیش از معرفی رسمی نوت‌بوک‌ها به اطلاعاتی در مورد این محصولات دست می‌یابد. حال اگر گزارش جدید این منبع در مورد کمپانی ایسوس صحت داشته باشد، به‌زودی شاهد به‌روزرسانی قابل توجهی در محصولات سری ذن‌بوک پرو این شرکت خواهیم بود. بد نیست اشاره کنیم که نوت‌بوک‌های ذن‌بوک‌پرو ایسوس آخرین بار در سال ۲۰۱۵ به‌روزرسانی شده‌اند. بر اساس اطلاعات فاش شده از طرف منبع مورد بحث، شناسه‌ی مدل دستگاه جدید ایسوس ZenBook Pro UX550 خواهد بود. آن‌طور که پیدا است، این محصول برای افرادی که به دنبال عملکرد بالا و نمایشگر بزرگ هستند، به یک گزینه‌ی قدرتمند مبدل خواهد شد که می‌تواند با محصولاتی چون لپ‌تاپ XPS 15 کمپانی دل رقابت کند.

بر اساس مشخصاتی که از ذن‌بوک پرو فاش شده، ظاهرا این دستگاه نسبت به ایسوس ذن‌بوک ۳ محصولی متفاوت است. این نوت‌بوک احتمالا از نمایشگری ۱۵.۶ اینچی با کیفیت یو اچ‌دی (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) بهره خواهد برد که  دقیقا شبیه به نسل کنونی ذن‌بوک‌پرو است. صفحه‌نمایش این محصول طیف رنگی ۷۲ درصد NTSC و ۷۴ درصد AdobeRGB و نیز ۱۰۰ درصد sRGB را ارائه می‌دهد. افزون بر آنچه گفته شد، ظاهرا ایسوس سعی کرده است در مدل جدید نوت‌بوک مورد بحث حاشیه‌های نمایشگر را تا حد امکان باریک کند. در واقع حاشیه‌ی صفحه‌نمایش ذن‌بوک‌پرو جدید در لبه‌های چپ و راست و نیز بالا و پایین باریک‌تر از نسل کنونی خود خواهد بود. اگر تصویر فاش شده از این محصول واقعی باشد، وبکم آن مثل بیشتر لپ‌تاپ‌ها در لبه‌ی بالایی نمایشگر جای خواهد گرفت.

شاید مهم‌ترین تغییر نسل جدید ذن‌بوک‌پرو نسبت به مدل کنونی‌اش، استفاده از پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا جی‌فورس GTX 1060 به‌جای پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا جی‌فورس GTX 960M است. این ویژگی باعث می‌شود محصول جدید ایسوس از بسیاری از لپ‌تاپ‌های ۱۵.۶ اینچی هم‌رده‌ی خود قدرتمند‌تر باشد و بتواند با لپ‌تاپ‌های گیمینگ‌ نیز رقابت کند. بنا به اعلام نوت‌بوک‌ایتالیا، ذن‌بوک‌پرو جدید ایسوس در حقیقت باریک‌ترین لپ‌تاپی خواهد بود که از کارت گرافیک GTX 1060 بهره می‌برد. نوت‌بوک جدید ایسوس همچنین از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای نسل هفتم Core H اینتل استفاده می‌کند.

اگر خبر منتشرشده توسط نوت‌بوک‌ایتالیا واقعیت داشته باشد، به‌زودی و طی چند روز آینده مطمئنا اطلاعات بیشتری از ذن‌بوک‌پرو به دست خواهیم آورد.

نظر شما در مورد لپ‌تاپ جدید ایسوس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات