برنامه Moonrise Icon Pack: آرشیو آیکون های متریال - زوم اپ

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Moonrise Icon Pack اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید آیکون اپلیکیشن‌های نصب‌ شده را به طراحی متریال تغییر دهید.
تبلیغات

شخصی‌سازی گوشی‌های اندروید یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های این پلت‌فرم به‌حساب می‌آید که بدون نیاز به دسترسی روت نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. تغییر آیکون‌ها یکی از این شخصی‌سازی‌ها است که به کمک آن می‌توانید ظاهر لانچر خود و شکل و شمایل آیکون اجرایی اپلیکیشن‌ها را تغییر دهید تا هر زمان که قصد اجرای آن‌ها را دارید، حس و حال جدیدی را تجربه کنید. البته لانچرهای پیش‌فرض گوشی‌های موبایل ممکن است از این ویژگی پشتیبانی نکنند؛ اما اگر از لانچرهای جداگانه‌ای همچون Apex یا Nova استفاده می‌کنید، می‌توانید تنها با یک لمس تمام آیکون‌های اپلیکیشن‌های موجود را تغییر دهید. Moonrise Icon Pack یکی از بهترین مجموعه آیکون‌های رایگان است که نزدیک به ۵۰ هزار دانلود و امتیاز ۴.۶ از ۵ را در پلی‌استور کسب کرده است و مجموعه‌ی بسیار زیبایی از آیکون‌های متریال را در اختیار شما قرار خواهد داد. البته باید توجه داشت که معیار سازندگان این اپلیکیشن برای طراحی آیکون‌ها، برنامه‌ها و بازی‌های موجود در پلی‌استور است و نباید انتظار تغییر آیکون برنامه‌های فارسی را که از مارکت‌های ایرانی دانلود کرده‌اید، داشته باشید. برای اپلیکیشن‌های ایرانی و معدود اپلیکیشن‌های خارجی که به‌صورت خودکار شامل این تغییرات نمی‌شوند، باید به‌صورت دستی، نزدیک‌ترین آیکون را از لحاظ مفهومی، در بین این مجموعه برای آن‌ها انتخاب کنید.

Moonrise Icon Pack دارای بیش از ۸۲۶ آیکون جذاب است که در آپدیت‌های منظم به تعداد آن‌ها اضافه نیز خواهد شد. این آیکون‌ها همگی از سایز بسیار مطلوب ۱۹۲ در ۱۹۲ برخوردارند که برای هر صفحه‌نمایشی حتی تبلت‌ها بسیار ایده‌آل و باکیفیت خواهند بود. آن‌طور که در توضیحات برنامه وعده داده شده است، به‌طور هفتگی ۲۵ آیکون به آرشیو ۸۲۶ تایی آیکون‌های برنامه اضافه خواهد شد. Moonrise Icon Pack پیرو اپلیکیشن‌های آیکون که جدیدا خود را به والپیپرهای جذاب نیز مجهز می‌کنند، بیش از ۶۰ والپیپر جذاب را در خود جای داده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و هماهنگی جذابی بین آیکون‌ها و والپیپر صفحه‌نمایش گوشی ایجاد کنید. نکته‌ی جالبی که در Moonrise Icon Pack وجود دارد، بررسی هوشمند اپلیکیشن‌های شما است؛ در صورتی که برای اپلیکیشن خاصی آیکون از پیش طراحی‌شده‌ای نداشته باشد، آن را شناسایی و در بروزرسانی‌های آینده به آرشیو آیکون‌ها اضافه می‌کند. البته ناگفته نماند که این امر تنها در صورتی انجام خواهد گرفت که از طریق منوی Donate به برنامه کمک مالی کنید. این برنامه از لانچرهای بسیاری همچون Nova, Apex, ADW, Smart, Unicon, Action Launcher, Aviate, Go Launcher, Next, Holo launcher, Solo Launcher, KK Launcher, Atom Launcher و‌... پشتیبانی می‌کند. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • دارا بودن بیش از ۸۲۶ آیکون (XXXHDPI 192x192 px)
  • دارا بودن ۶۰ والپیپر جذاب

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات