اپل رسما از ماه آوریل به مقر ۵ میلیارد دلاری خود کوچ خواهد کرد

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
اپل به‌طور رسمی اعلام کرد که از ماه آوریل (اواسط فروردین ۹۶) به مقر ۵ میلیارد دلاری جدید خود کوچ خواهد کرد.
تبلیغات

اپل رسما خبر داده است که درهای مقر ۵ میلیارد دلاری جدید این شرکت از ماه آوریل (اواسط فروردین ۹۶) به روی کارکنان این کمپانی باز خواهند شد.

غول فناوری سیلیکون ولی گفته است که انتقال ۱۲ هزار کارمند این شرکت به ساختمان جدید حدودا ۶ ماه زمان می‌برد. پردیس جدید اپل در زمینی به مساحت ۱۷۵ هکتار بنا شده است. ساختمان حلقه‌ای شکل مورد اشاره که اپل حالا آن را «اپل پارک» نامیده، چندین ماه از برنامه زمان‌بندی‌ عقب است.

اپل گفته است که ساخت‌وساز ساختمان اصلی و پارک اطراف آن در طول تابستان ادامه خواهد یافت. سال گذشته تیم کوک مدیرعامل اپل اعلام کرده بود که اولین گروه کارمندان این شرکت در ماه ژانویه ۲۰۱۷ به مقر جدید که به آن «فضاپیمای اپل» هم می‌گویند، منتقل خواهند شد.

روز پنجشنبه اپل همچنین به این موضوع اشاره کرد که سالن کنفرانس جدید این شرکت به نام استیو جابز نام‌گذاری خواهد شد.

تیم کوک گفته است که دیدگاه استیو جابز برای اپل نسبت به زمان خود بسیار جلوتر بود. از نظر جابز، پارک اپل باید خانه‌ای برای نوآوری و اختراعات جدید برای نسل‌های بعدی باشد. تیم کوک اعلام کرده است که پارک‌ها و محیط‌های کاری در مقر جدید اپل به نحوه طراحی شده که کارکنان این شرکت از محیط اطراف الهام بگیرند و از مزایای آن هم بهره‌مند شوند. تیم کوک همچنین گفته است که ساختمان جدید اپل از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه عمل می‌کند و تمامی انرژی مورد نیاز آن از منابع تجدیدپذیر تأمین می‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات