کمپانی Withings در کنفرانس خبری ۸ اسفند نوکیا حضور خواهد داشت

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد نوکیا می‌خواهد در کنار معرفی سه گوشی هوشمند جدید، محصولی از کمپانی Withings نیز در کنفرانس خبری ۸ اسفند رونمایی کند.
تبلیغات

withings نام یک کمپانی فرانسوی است که سال گذشته توسط نوکیا خریداری شد. حال گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه کمپانی withings در کنفرانس خبری نوکیا حضور خواهد داشت.

در مورد کنفرانس خبری نوکیا که در MWC 2017 برگزار خواهد شد می‌دانیم که کمپانی فنلاندی از گوشی‌های هوشمند جدیدی رونمایی خواهد کرد؛ اما آنچه توسط withings معرفی می‌شود، هنوز مشخص نیست و تنها به یک معرفی بزرگ اشاره شده است. کمپانی فرانسوی withings به ساخت دستگاه‌های سلامت معروف است. البته ساعت هوشمند نیز تولید کرده است.

کمپانی فرانسوی در سال ۲۰۱۴ از ساعت هوشمند Activite Sapphire رونمایی کرد. پس از خریداری شدن این کمپانی توسط نوکیا، تولید ساعت هوشمند ادامه یافت و انتظار می‌رود در سال آینده از دو ساعت هوشمند به نام Activite Steel و Activite Pop رونمایی شود.

این دو ساعت هوشمند از تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و آی‌اواس پشتیبانی می‌کنند و دارای طراحی جالبی نیز هستند. طبق این طراحی، در ساعت‌های هوشمند جدید Withings از هیچ دکمه فیزیکی استفاده نشده است.

همان‌طور که ذکر شد، مشخص نیست چه محصولی توسط Withings رونمایی خواهد شد. ممکن است لوازم جانبی برای تلفن‌های هوشمند باشد یا اپلیکیشن سلامتی که برای گوشی‌های هوشمند نوکیا توسعه داده شده است. حتی احتمال ساخته شدن ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور 2.0 نیز وجود دارد.

تیزر نوکیا

اچ‌ام‌دی گلوبال می‌خواهد از سه گوشی هوشمند تحت برند نوکیا رونمایی کند که شامل نوکیا 3، نوکیا 5 و نسخه مدرن نوکیا 3310 می‌شوند. محصول کمپانی فرانسوی نیز ممکن است مرتبط با این تلفن‌های هوشمند باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات