صفحه نمایش آیفون 8 خمیده نخواهد بود

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعه‌ای جدید، گفته می‌شود صفحه‌نمایش آیفون 8 از نوع خمیده نخواهد بود.
تبلیغات

ظاهرا سیل شایعات و اخبار در مورد گوشی‌های هوشمند مورد انتظار شرکت‌ها تمامی ندارد و این وضعیت به‌خصوص در مورد محصولات کمپانی اپل بیشتر به چشم می‌آید. این بار خبر جدیدی از جانب شرکت تحقیقاتی ترندفورس منتشر شده است که یکی از شایعاتی را که قبلا در مورد آیفون ۸ اپل منتشر شده بود، رد می‌کند؛ بر همین اساس گفته می‌شود آیفون ۸ از نمایشگر خمیده بهره نخواهد برد.

بنا به اعلام ترندفورس، آیفون ۸ با نمایشگر ۵.۸ اینچی از سبک همیشگی اپل بهره خواهد برد و در عین حال بهترین آیفون در بین گوشی‌های هوشمند تولیدشده توسط این کمپانی تا به امروز خواهد بود؛ همچنین این دستگاه به‌طور هم‌زمان با دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ اس معرفی می‌شود. به‌هرحال ترندفورس می‌گوید اپل از ایده‌هایی چون صفحه‌نمایش خمیده‌ با پنل OLED در تولید آیفون ۸ بهره نخواهد گرفت. دلیل عدم استفاده از ایده‌ی یادشده، احتمالا این است که اپل نمی‌تواند چنین پنل‌هایی را با کیفیت بالا و به تعداد مورد نیاز خود از تأمین‌کنندگانش دریافت کند.

اپل از طراحی بدون حاشیه در تولید آیفون ۸ بهره خواهد گرفت ولی نمایشگر این محصول از نوع انعطاف‌پذیر نیست. انتظار می‌رود آیفون ۸ به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شود. همان‌طور که احتمالا خبر دارید، آیفون ۷ پلاس نیز از ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد و در دو مدل با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه شده است. علاوه بر آنچه گفتیم، ترندفورس به وجود نوعی دوربین سه‌بعدی در آیفون ۸ اپل اشاره کرده است.

همچنان انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ با صفحه‌نمایش خمیده معرفی شوند

تا زمانی که آیفون ۸ از یک نمایشگر باکیفیت بهره ببرد، احتمالا خمیده بودن یا نبودن صفحه‌نمایش چندان اهمیتی نخواهد داشت و در واقع شاید نمایشگر خمیده نکته‌ی مثبتِ قابل توجهی به‌حساب نیاید. البته سامسونگ با استفاده از این نوع نمایشگر در گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ گام را فراتر خواهد گذاشت و قطعا خمیده بودن صفحه‌نمایش از نظر زیبایی‌شناسی بر بسیاری از افراد تأثیر مثبت دارد. 

در نهایت باید یادآور شویم‌ که با توجه به این خبر، دیگر نباید منتظر معرفی آیفونی با نمایشگر خمیده باشید.

نظر شما در این مورد چیست و نمایشگر خمیده تا چه حد می‌تواند دلیل اصلی برای خرید یک گوشی هوشمند باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات