شیائومی می 5 سی در بنچمارک گیک بنچ رؤیت شد

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند شیائومی می 5 سی در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده که طبق آن می‌توان مشاهده کرد محصول آینده شیائومی مبتنی بر اندروید 7.1.1 نوقا است.
تبلیغات

در حدود ۴ ماه پیش، گوشی هوشمندی از شیائومی به نام مری در بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت. در آن زمان، شیائومی مری مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو بود. بعد از مدتی، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی مری لقب گوشیهوشمندی به نام شیائومی می 5 سی است.

امروز بنچمارکی منتشر شده است که متعلق به شیائومی می 5 سی است و در آن می‌توان مشاهده کرد که تغییراتی نسبت به بنچمارک قبلی، روی این محصول صورت گرفته است.

در بنچمارک جدید، شیائومی می 5 سی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 نوقا است؛ اما هنوز پردازنده‌ای که با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز کار می‌کند، دارد. تراشه‌ی استفاده‌شده در می 5 سی، پاینکن وی 670 نام دارد و ۳ گیگابایت حافظه رم نیز در محصول جدید شیائومی به کار رفته است.

شیائومی می 5 سی توانسته است در آزمایش تک‌هسته‌ای به امتیاز ۷۶۲ برسد و در آزمایش چندهسته‌ای امتیاز ۳۳۹۹ کسب کند. این امتیاز اندکی از بنچمارک قبلی بالاتر است در بنچمارک قبلی، شیائومی می 5 سی توانسته بود به ترتیب در آزمایش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به امتیاز ۷۵۸ و ۳۱۰۵ برسد.

شیائومی امروز صبح اعلام کرد که قصد دارد در ۱۰ اسفند تراشه‌های جدید پاینکن را رونمایی کند. البته به حضور شیائومی می 5 سی اشاره‌ای نشده است؛ اما احتمال رونمایی از این محصول نیز وجود دارد.

با وجود اینکه شیائومی می 5 سی از اندروید نوقا استفاده می‌کند، هنوز برخوردار بودن این تلفن هوشمند از رابط کاربری MIUI 9 مشخص نیست و احتمال عرضه می 5 سی به همراه رابط کاربری MIUI 8 بیشتر است.

بنچمارک شیائومی می 5 سی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات