برنامه Internet Speed Test: اندازه گیری سرعت اینترنت - زوم اپ

دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Internet Speed Test اپلیکیشنی جالب برای اندازه گیری سرعت اینترنت است و به کمک آن می‌توانید سرعت دانلود و آپلود خود را محاسبه کنید.
تبلیغات

سرعت دانلود یا آپلود از مواردی هستند که این روزها در میان کاربرانی که وقت زیادی را در دنیای مجازی می‌گذرانند بارها شنیده می‌شود. طبیعتا برای هر فردی جذاب خواهد بود که سرعت دقیق اتصال اینترنتی خود یعنی دانلود یا آپلود را بداند که Internet Speed Test این امکان را در اختیار این افراد قرار خواهد داد. در کنار افرادی که تنها از روی کنجکاوی قصد اندازه گیری سرعت اینترنت خود را دارند، عده‌ای نیز قصد استفاده‌های جدی‌تری از این برنامه و امثال آن دارند. برای مثال زمانی که یک سرویس اینترنت پرسرعت از شرکتی خریداری می‌کنید، می‌توانید با استفاده از این برنامه متوجه شوید که آیا سرعتی که در قرارداد ذکرشده، در اختیار شما قرار گرفته است یا با سرعت پایین‌تری روبه‌رو خواهید شد.

اپلیکیشن Internet Speed Test انواع ارتباط‌های اینترنتی مانند WiFi ،3G ،4G و .. را پشتیبانی می‌کند و ارتباط شما هر کدام از این موارد باشد، این اپلیکیشن قادر به اندازه گیری سرعت شما خواهد بود. کارکرد این برنامه به این صورت است که سرعت دانلود و آپلودتان را اندازه گیری می‌کند و در پایان نیز گزارش عملکرد خود را نمایش می‌دهد. سرعت‌های نمایش داده‌شده بر حسب بیت خواهد بود و در صورتی که قصد مقایسه‌ی آن با سرعت دانلود خود را دارید، ابتدا باید آن را به بایت تبدیل کنید که می‌توانید با تقسیم عدد نهایی بر ۸، این تبدیل را انجام دهید. علاوه بر موارد ذکرشده، Ping ارتباط اینترنتی شما را اندازه گیری خواهد کرد.

برای دانلود این برنامه که با حجم ۵ مگابایت برای اندروید ۲.۳ یا بالاتر منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • رابط کاربری گویا
  • اندازه گیری پینگ در کنار سرعت
  • رایگان بودن برنامه

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات