تصاویر یک گوشی هوشمند ناشناس از لنوو فاش شد

جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چند عکس از یک گوشی‌ هوشمند ناشناخته از کمپانی لنوو فاش شده است.
تبلیغات

به‌تازگی تصاویر جدیدی از یک گوشی هوشمند سری A  لنوو در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo در دسترس منتشر شده است. البته مشخص نیست این محصول در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد یا خیر.

گوشی هوشمند لنوو وایب ایکس ۲ از طراحی سه‌ لایه بهره می‌برد و حالا تصاویر منتشرشده از دستگاه ناشناس مورد بحث نیز طرحی شبیه به وایب ایکس ۲ را نشان می‌دهند؛ با این تفاوت که این بار محصول جدید لنوو از شاسی فلزی بهره می‌برد و در واقع ساختار باکیفیت‌تری دارد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات دارد ولی ظاهر نهایی آن شبیه به فلز است.

از آنجا که گوشی‌های هوشمند اقتصادی، امروزه با بدنه‌هایی از جنس فلز نیز تولید می‌شوند، احتمال دارد گوشی ناشناخته‌ی لنوو  بدنه‌ای کاملا فلزی داشته باشد. دوربین پشتی این دستگاه و محل قرارگیری بلندگوها نشان از این موضوع دارد که محصول مورد بحث یک گوشی هوشمند اقتصادی خواهد بود. باید اشاره کنیم که شخص فاش کننده‌ی تصاویر این گوشی هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی آن بیان نکرده است.

گمانه‌زنی‌های اولیه نشان از این دارند که محصول مورد بحث، نسل جدید گوشی هوشمند لنوو A7000 توربو خواهد بود. این گوشی هوشمند در ماه ژانویه‌ی سال گذشته معرفی شد و از همین رو احتمالا گوشی ناشناخته‌ی جدید لنوو از نمایشگری ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی بهره خواهد برد. گفته می‌شود پردازنده‌ی این محصول هشت هسته‌ای و ساخت کمپانی مدیاتک و رم آن ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این گوشی ناشناس همچنین از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد و با قیمتی در حدود ۱۴۸ دلار به فروش خواهد رسید.

به غیر از این گوشی هوشمند ناشناس، انتظار می‌رود کمپانی لنوو در MWC 2017 چندین محصول دیگر معرفی کند. تاکنون مشخص شده است که در تاریخ ۲۶ فوریه، این شرکت از گوشی هوشمند موتو جی ۵، موتو جی ۵ پلی و موتو جی ۵ پلاس رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، در شایعات اعلام شده است که تبلت Tab3 8 plus در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال معرفی می‌شود.

این تبلت از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ بهره خواهد برد و انتظار می‌رود نمایشگر آن ۸ اینچی و با کیفیت فول اچ‌دی باشد. گفته می‌شود این محصول در دو مدل با حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد و البته از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی نیز پشتیانی خواهد کرد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این تبلت اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که یک فلاش ال‌دی‌دی نیز در کنار آن تعبیه شده تا به ثبت تصاویر در شرایط محیطی کم‌نور کمک کند. دوربین جلویی Tab3 8 plus نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود و نهایتا این محصول از یک باتری با ظرفیت ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات