۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند - زوم اپ -قسمت سوم

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
در این پست شما را با ۵ برنامه پولی و جذاب آیفون که در این هفته و به مدت محدود رایگان شده‌اند، آشنا خواهیم کرد تا در صورت تمایل قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید.
تبلیغات

یکی از رسوم جذابی که در اپ‌استور اپل وجود دارد، رایگان شدن نوبتی برخی اپلیکیشن‌های پولی به مدت محدود است. در این پست ۵ اپلیکیشن جذاب و پولی را که در حال حاضر رایگان شده‌اند و بدون نیاز به پرداخت هزینه قابل دانلود هستند، به شما معرفی خواهیم کرد.

Videos in Video (با قیمت ۵.۹۹ دلار)

Videos in Video برنامه‌ای در زمینه‌ی ساخت و ویرایش فایل‌های ویدیویی است که توسط آن به امکانات متنوعی دسترسی خواهید داشت. مهم‌ترین ویژگی برنامه همان‌طور که از نام آن مشخص است، امکان ترکیب چند ویدیو در یک فایل است. بدون شک تا به امروز عکس‌های کلاژ بسیاری دیده‌اید که از ترکیب چند عکس ساخته شده‌اند. Videos in Video این امر را در رابطه با ویدیوها نیز امکان‌پذیر خواهد کرد؛ به‌طوری که می‌توانید چند ویدیوی مختلف را با هم ترکیب کنید و یک فایل ویدیویی واحد به وجود بیاورید که در آن ویدیوهای مختلفی در حال پخش هستند. البته Videos in Video تنها در این ویژگی خلاصه نمی‌شود و امکانات بسیار مفید و حرفه‌ای دیگری نیز دراختیار شما قرار خواهد داد. برای مثال در این برنامه می‌توانید از عکس‌های خود فایل ویدیویی تهیه کنید و حتی روی ویدیوی خود فایل صوتی مورد نظرتان را میکس کنید. امکان کراپ کردن و برش زدن بخش‌های ناخواسته از ویدیو و حذف آن درنتیجه‌ی خروجی نیز در برنامه مهیا شده است تا Videos in Video را بیش از پیش به یک برنامه‌ی همه‌چیزتمام در رابطه با ویرایش فایل‌های ویدیویی تبدیل کند.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

TopScanner : PDF Scanner App (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

TopScanner برنامه‌ای برای تبدیل گوشی به یک اسکنر حرفه است که توسط آن و دوربین گوشی می‌توانید از فایل‌های مهم خود نسخه‌ی اسکن شده تهیه کنید. شیوه‌ی کار این برنامه نیز مانند برنامه‌های مشابه است و تنها کافی است از عکس یا کاغذ مورد نظر خود عکس‌برداری کنید و باقی کار را به TopScanner بسپارید. این برنامه به‌صورت خودکار بخش‌های اضافه را حذف می‌کند و با دست‌کاری زاویه‌ی تصویر، کاغذ موجود در عکس را مانند یک فایل اسکن شده‌ی تمیز و منظم به شما تحویل می‌دهد؛ به‌طوری که به‌سختی متوجه تفاوت آن با یک اسکن واقعی خواهید شد. همچنین این برنامه قادر است فایل اسکن شده را به‌صورت PDF نیز ذخیره کند. شما می‌توانید با عکس‌برداری از چند جزوه، فایل خروجی را به‌صورت PDF ذخیره و به‌سادگی از آن استفاده کنید. مطمئناً برای شما نیز لذت‌بخش خواهد بود که از وایت بورد کلاس خود عکس بگیرید و آن را به‌صورت PDF در رایانه‌ی شخصی خود مطالعه کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Search Ace (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

Search Ace اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که هدف و کاربرد ساده‌ای دارد. وظیفه‌ی این اپ انجام جستجوهای اینترنتی و سازمان‌دهی کردن وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ی شما است. این برنامه به‌نوعی برای کاربرانی منتشر شده است که روزانه به تعداد زیادی سایت سر می‌زنند از همین رو اگر حداکثر تعداد سایت‌هایی که در روز به آن‌ها سر می‌زنید ۳ یا ۴ سایت است، احتمالاً Search Ace کاربرد چندانی برای شما نخواهد داشت. کارکرد این برنامه به این شکل است که علاوه بر امکان جستجوی آنلاین، وب‌سایت‌هایی را که به آن‌ها سر می‌زنید نیز در خود ثبت می‌کند و با تایپ کردن تنها بخشی از نام یک سایت یا حتی Keyword که مربوط به سایت مورد نظر باشد، لیست بلند سایت‌های شما را فیلتر می‌کند تا به لطف خلوت شدن لیست، سایت مورد نظر خود را سریع پیدا و به آن مراجعه کنید. درواقع بهتر است بگوییم Search Ace بیشتر از آن‌که یک اپلیکیشن کاربردی باشد، تنها یک برنامه کمکی و تسریع‌کننده برای کاربران حرفه‌ای است.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

3D Audio Illusions (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

3D Audio Illusions اپلیکیشنی بسیار جالب برای آیفون است که در آن می‌توانید به صداهای سه‌بعدی فوق‌العاده‌ای دسترسی داشته باشید. فایل‌های صوتی سه‌بعدی، صداهایی هستند که وقتی توسط هدفون یا هندزفری به آن‌ها گوش می‌دهید، به‌صورت کامل خود را در دل آن احساس می‌کنید. شاید معروف‌ترین صدای سه‌بعدی را بتوان Virtual Barber Shop Hair Cut دانست که چند سال پیش منتشر شد و عقل را از سر هر کاربری که آن را در هدفون گوش می‌داد پرانده بود. اگر تاکنون شنیدن چنین صداهایی را تجربه نکرده‌اید یا اگر از طرفداران پروپاقرص صداهای سه‌بعدی هستید؛ می‌توانید با دانلود اپلیکیشن 3D Audio Illusions از مجموعه‌ای که برای شما آماده شده است لذت ببرید. در پایان مجدد تأکید می‌کنیم که برای درک فضای سه‌بعدی این صداها باید از هندزفری یا هدفون استفاده کنید و پخش آن توسط اسپیکر گوشی بی‌فایده است.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Tube for YouTube (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

Tube for YouTube اپلیکیشنی برای مشاهده‌ی ویدیوهای یوتیوب است که با ارائه‌ی محیط و امکاناتی متفاوت، سعی به جلب توجه کاربران دارد. در این برنامه می‌توانید هم‌زمان با آنکه ویدیوی مورد نظرتان را در سایز بزرگ مشاهده می‌کنید، به‌مرور پلی لیست‌های پیشنهادی نیز بپردازید. در صورت عدم نیاز به پلی لیست پیشنهادی می‌توانید با لمس ویدیو، پخش آن را به حالت فول اسکرین تبدیل کنید. تفاوت دیگر در بخش جستجو است؛ به‌طوری که می‌توانید با استفاده از فیلترها و امکاناتی که در این بخش تعبیه شده است؛ جستجوی دقیق‌تری به انجام برسانید. تفاوت سوم و مهم برنامه وجود لیست علاقه‌مندی و تماشا در آینده است که به کمک آن‌ها می‌توانید ویدیوهایی که برایتان جالب است یا قصد تماشای آن‌ها در زمانی دیگر دارید، دسته‌بندی کنید تا در آینده دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید. Tube for YouTube از امکان اتصال اکانت به یوتیوب نیز برخوردار است و می‌توانید با وارد کردن اطلاعات اکانت خود در آن، به کانال‌ها یا کاربرهایی که مشترک آن‌ها شده‌اید دسترسی داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات