برنامه How to Pose: مجموعه ژست های عکاسی در اندروید - زوم‌اپ

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
How to Pose اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به صدها ژست مختلف عکاسی دسترسی داشته باشید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

عکاسی یکی از هنرهایی است که در چند سال اخیر پیشرفت‌های زیادی کرده است؛ به‌طوری که عکس‌های امروزی نسبت به عکس‌هایی که ۱۰ سال پیش ثبت می‌شدند بسیار جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر شده‌اند. معمولا کمتر کسی پیدا می‌شود که از تیپ یا چهره‌ی خودش در عکس‌های ثبت‌شده راضی باشد. این موضوع علاوه بر دلایل مربوط به علم روانشناسی و خودشناسی، به ژست‌های نامناسب نیز ارتباط مستقیمی دارد. برای مثال وقتی در مقابل دوربین قرار می‌گیرید، عکاس به شما می‌گوید لبخند بزنید یا فرضا دست‌های خود را به کمر تکیه بدهید. اما موضوعی که در این میان وجود دارد عدم انتقال بی‌نقص ژست از عکاس به افراد است. به اعتقاد بسیاری از عکاسان، لبخند تنها در یک مرز مشخصی زیبا و گیرا خواهد بود. اگر کمی از این مرز زیاده‌روی شود، لبخندی نه‌چندان دلنشین و اگر کمتر شود لبخند مصنوعی به چشم خواهد آمد. یا هنگام قرارگیری دست‌ها به کمر، بسیار بهتر است که سینه جلو و زاویه‌ی سر کمی مایل به بالا باشد که طبیعتا این نکات توسط هر عکاسی به سوژه‌ی عکس گفته نمی‌شود. 

به همین دلیل اکثر افراد به یک مرجع کامل و استاندارد نیاز دارند که با بهترین ژست‌ها و نحوه‌ی دقیق اجرای آن‌ها آشنا شوند. مطمئن باشید اگر در عکس‌های خود ژست‌های درستی اجرا کنید، نه‌تنها از دیدن عکس‌های خود فراری نمی‌شوید بلکه بیش از پیش به عکس انداختن علاقه‌مند می‌شوید. How to Pose اپلیکیشنی در همین زمینه است که با ارائه‌ی مجموعه‌ای فوق‌العاده کامل از این تصاویر، در گروه‌بندی‌های مختلف و با طرح‌های دستی، به‌طور کاملا گویا و بدون نیاز به هیچ توضیحات اضافه‌، بهترین ژست‌های عکاسی را به شما نشان خواهد داد. ژست‌ها در این برنامه در مواردی همچون؛ کودکان، خانم‌ها، آقایان، زوج‌ها، عروسی، عکس‌های گروهی و... دسته‌بندی شده‌اند که با مراجعه به هر کدام از این بخش‌ها می‌توانید به ده‌ها تصویر نمونه دسترسی داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • موضوع بندی ژست‌ها در دسته‌های زن، مرد و ...
  • دارا بودن عکس‌های حقیقی از افراد

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات