کمپین اینستاگرامی شاتل سبز

پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
غنیمت شمردن وجود گیاهان در زندگی پرهیاهو و مدرن امروز می‌تواند آرامش ناشی از حضور آن‌ها را برای ما به ارمغان آورد.
تبلیغات

بیش از آن که گیاهان به مراقبت‌های ما نیاز داشته باشند، زندگی ما در گرو مراقبت از آن‌ها است. در این روزهای پر از شلوغی که همه ما به دنبال یافتن راه‌هایی برای ایجاد حس خوب زندگی هستیم، شاتل فرصتی را فراهم کرده است تا از حضور ارزشمند گیاهان در زندگی شهری‌مان قدردانی کنیم و با ثبت صحنه‌های دل‌انگیز از گل‌ها و گیاهان، حس زیبای آرامش و مهربانی را با دیگران قسمت کنیم.

کمپین اینستاگرامی شاتل با شعار "همه مسئول گل‌مان هستیم" که با هدف محقق کردن مسئولیت‌های اجتماعی شاتل در قبال محیط زیست و احترام به مظاهر طبیعت برگزار می‌شود، مجالی‌ است برای به تصویر کشیدن حال خوش شما و دوستان‌تان در مراقبت و هم‌نشینی با گل‌ها و گیاهان در خانه، محل کار، خیابان و شهر و هر جای دیگر...

شما می‌توانید از لطافت حضور گل‌ها و گیاهان در زندگی روزمره خود عکس بگیرید و تا ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ با هشتگ #شاتل_سبز همراه با توضیحی کوتاه در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. با این کار ضمن تقسیم حال خوش‌تان با دیگران می‌توانید در مسابقه‌ای هیجان‌انگیز شاتل شرکت کنید و در پایان از جوایزی همچون ساعت هوشمند، دوربین و... بهره‌مند شوید.

در روزهای برگزاری این کمپین اخبار و تصاویر مربوط به آن در صفحه رسمی اینستاگرام شاتل به نشانی @shatel_ir منتشر می‌شود که برای اطلاع از این خبرها می‌توانید صفحه اینستاگرام شاتل را دنبال کنید.

آدرس اینستاگرام شاتل: @shatel_ir

شاتل

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات