مشاوره و تدریس در کلاس های آنلاین، تحولی در یادگیری

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فاصله جغرافیایی، ترافیک، هزینه بالا و... دلایلی هستند که می توان کلاس‌های آنلاین را تحولی در حوزه آموزش دانست. اما کیفیت کلاس‌های آنلاین به چه میزان قابل اتکا است؟
تبلیغات

وجود فاصله جغرافیایی بین استادهای با تجربه و دانش پژوهان، نبود منابع و اطلاعات کافی در موضوعات تخصصی تحصیلی، هزینه‌ی بالای کلاس‌های حضوری، ترافیک، رفت‌و‌آمد و... همه و همه دلایلی هستند که می‌توان کلاس‌های آنلاین را تحولی در حوزه یادگیری و آموزش دانست. دلایلی که تیمی را بر آن داشت تا سامانه مشاوره و تدریس خصوصی کافه تدریس را با هدف تمرکز در حوزه یادگیری آنلاین ارائه دهند. اما کیفیت کلاس‌های آنلاین به چه میزان قابل اتکا است؟

کافه تدریس، با ارائه ویژگی‌هایی متمایز کننده، پیشرو در معرفی و راحت‌سازی استفاده از کلاس‌های آنلاین است. در این سایت می‌توانید با چند گام به راحتی با فرد با تجربه‌ای در موضوع مورد نظرتان کلاس آنلاین برگزار کنید. کافیست موضوع مورد نظرتان و توضیحی از نیاز خود را در صفحه لیست اساتید سایت وارد کنید تا کافه تدریس استاد یا مشاوری را در آن موضوع به شما معرفی کند.

ویژگی منحصر به فرد این سایت را می‌توان ایجاد تعامل بین دانش پژوه و استاد، قبل از درخواست کلاس دانست که با سرویس چت در سایت این امکان به صورت رایگان ایجاد شده است. دانش پژوه می‌تواند در چت، سوالات خود را با استاد در میان بگذارد و از یادگیری در کلاس اطمینان حاصل کند. اما نکته‌ای که باعث می‌شود کلاس‌های آنلاین در این سایت را رقیبی جدی برای کلاس‌های حضوری و تدریس خصوصی‌های سنتی دانست، ضبط ویدیو کلاس ها و در اختیار گذاشتن آن به دانش پژوه (به صورت منحصر به فرد) بعد از هر کلاس است که امکان مشاهده و یادگیری چند باره را به کاربران می‌دهد.

کافه تدریس

اما کلاس‌های آنلاین کافه تدریس چه امکاناتی دارد؟ از جمله ویژگی‌هایی که کلاس‌های آنلاین را به کیفیت کلاس‌های حضوری رسانده، علاوه بر مکالمه صوتی و در صورت نیاز تصویری، می توان به اشتراک‌گذاری انواع فایل‌ها و صفحه مانیتور، تخته وایت برد مجازی و سرویس چت اشاره کرد. نمونه تصویر کلاس‌های سایت کافه تدریس را در زیر مشاهده می کنید.

کافه تدریس

کافه تدریس علاوه بر ایجاد امکان مشاوره و تدریس به صورت خصوصی، وبینارها و یا دوره‌هایی را به صورت گروهی برگزار می‌کند که می‌توانید در صفحه کلاس‌های آنلاین مشاهده کنید.

شماره تماس:‌ 021-28429740

ایمیل:‌ team@cafetadris.com

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات