تصویر جدیدی از تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات و تصویر نمای جلویی تبلت گلکسی تب اس ۳ سامسونگ فاش شد.
تبلیغات

اگرچه سامسونگ اعلام نکرده است که در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال از گوشی‌ پرچم‌دار گلکسی اس ۸ رونمایی خواهد کرد؛ اما به نظر می‌رسد در این رویداد از محصول دیگری به نام گلکسی تب اس ۳ پرده‌برداری کند.

گلکسی تب اس ۳ همانند نسل قبلی خود یعنی گلکسی تب اس ۲ احتمالا ضخامت کمی دارد و یک تبلت رده‌بالای مجهز به اندروید ۷ خواهد بود. اوایل ماه جاری تصاویری از بخش پشتی این محصول فاش شد و حالا تصاویری از نمای جلویی تبلت مورد بحث در دسترس قرار گرفته است.

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، به نظر نمی‌رسد گلکسی تب اس ۳ نسبت به گلکسی تب اس ۲ از نظر طراحی تفاوت چندانی داشته باشد. این تبلت جدید به همراه قلم اس‌پن عرضه خواهد شد. در هر صورت گفته‌ می‌شود این محصول از جایگاه مخصوص نگه‌داری قلم اس‌پن بی‌بهره است و این یعنی قلم مورد بحث، جداگانه و به‌عنوان لوازم جانبی به فروش خواهد رسید. قطعا در این شرایط برای داشتن قلم اس‌پن باید هزینه‌ی اضافه پرداخت کرد.

بر اساس اطلاعاتی که تا به این لحظه در دسترس داریم، گلکسی تب اس ۳ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بهره خواهد گرفت. این محصول مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است و دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلو آن در نظر گرفته شده است.

وب‌سایت WinFuture بر‌خلاف شایعات قبلی، اعلام کرده است که گلکسی تب اس ۳ در چند سایز عرضه نخواهد شد. بنابراین انتظار می‌رود امسال فقط شاهد معرفی مدل ۹.۷ اینچی این تبلت با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل باشیم. لازم به ذکر است که این دستگاه در دو مدل وای‌فای و وای‌فای + LTE عرضه خواهد شد. بنا به گزارش‌ها، اپراتورهای آمریکایی مدل LTE این محصول را با قیمتی حدود ۵۰۰ دلار به مشتریان عرضه خواهد کرد. در زیر می‌توانید تصویر جدید دستگاه مورد بحث را مشاهده کنید.

galaxy tab s3

گلکسی تب اس ۳ سامسونگ در روز ۲۶ فوریه (۸ اسفندماه) معرفی خواهد شد. شما در مورد این تبلت چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات