بهره‌مندی ال جی جی 6 از مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ بهبود یافته

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مسئولان ال‌جی اعلام کرده‌اند G6 پرچم‌دار جدید این شرکت، از مبدل صوتی جدید دیجیتال به آنالوگ چهارگانه برای بهبود کیفیت خروجی صدا بهره‌مند خواهد شد.
تبلیغات

شرکت ال‌جی با ارائه ماژول‌های ویژه در قالب برند Friend، استاندارد صدای های‌فای را به جی 5 اضافه کرد. این در حالی است که در V20، انتظار طرفداران محتویات صوتی سطح بالا در قالب به‌کارگیری ترکیب چهارتایی مبدل دیجیتال به آنالوگ ۳۲ بیتی (32 Bit Quad DAC) و البته تعبیه هدفون‌های درون‌گوشی شرکت B&O برآورده شد. این روند در پرچم‌دار جدید ال‌جی جی 6 هم ادامه خواهد داشت و در این محصول شاهد به‌کارگیری مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ جدید به‌منظور  تولید صدای دقیق‌تر و با اعوجاج کم‌تر خواهیم بود.

به گفته مسئولان ال‌جی، مبدل جدید امکان کنترل کانال‌های سمت راست و چپ خروجی صدا را در G6 به‌طور مستقل فراهم می‌کند تا در نهایت امر، توازن بهتری در خروجی فراهم شود. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید در این مبدل، بهبود عملکرد مدارها به‌منظور کاهش هرچه بیشتر میزان حذف داده‌ها و رساندن سطح اعوجاج و نویز به ۰.۰۰۰۲ درصد است.

ترکیب Quad DAC شرکت ال‌جی، چهار مبدل دیجیتال به آنالوگ را در یک تراشه واحد گرد هم خواهد آورد. این امر به معنای کاهش ابعاد تراشه تا چهار برابر و کاهش نویز پایدار تا ۵۰ درصد است.

انتظار می‌رود ال‌جی جی 6 در کنگره جهانی موبایل سال جاری (MWC 2017) که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد، رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات