هواوی واچ 2 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی می‌شود

سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مسئولان هواوی در پست ویبوی خود به رونمایی از ساعت هوشمند هواوی واچ 2 در نمایشگاه MWC 2017 اشاره کرده است.
تبلیغات

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه هواوی می‌خواهد در نمایشگاه MWC 2017 از تلفن‌های هوشمند هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس رونمایی کند. البته با در نظر گرفتن اخبار جدید، به نظر می‌رسد در کنار این محصولات، شاهد رونمایی از یک ساعت هوشمند نیز خواهیم بود.

یکی از مدیران هواوی در مورد حضور هواوی در نمایشگاه MWC 2017 اطلاعاتی به اشتراک گذاشته که در آن به‌جای صحبت از رونمایی هواوی پی 10 یا پی 10 پلاس، به معرفی ساعت هوشمند هواوی واچ 2 اشاره شده است.

این مقام مسئول در پست ویبوی خود با استفاده از هشتگ‌هایی مانند #HUAWEIWATCH2 و #Huawei MWC2017 به محصول مد نظر اشاره کرده است. در هشتگ‌ها به نسل جدید ساعت هوشمند هواوی واچ و رونمایی از آن در MWC 2017 اشاره شده است. در اطلاعات منتشرشده به این نکته نیز اشاره‌ می‌شود که هواوی واچ 2 برای ورزشکاران مناسب است.

البته ممکن است منظور از مناسب بودن این ساعت برای ورزشکاران، وجود یک نسخه اسپرت باشد که در کنار نسخه معمولی عرضه خواهد شد. در نسخه‌های اسپرت اصولا از سنسورهای متعدد استفاده می‌شود تا ساعت هوشمند در کنار قابلیت‌های مختلفی که دارد، بتواند مانند یک دستبند سلامت حرفه‌ای نیز عمل کند.

در مورد هواوی واچ 2 اطلاعات زیادی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود این دستگاه جانشین محصول سال گذشته هواوی باشد. با این حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه هواوی واچ 2 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 و نمایشگر ۱.۴ اینچی روانه بازار خواهد شد.

واچ 2 قرار است با بندهایی از جنس چرم و پلاستیک عرضه شود و همچنین از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود کاربر بتواند تماس بگیرد یا تماس‌های ورودی را دریافت کند.

هواوی واچ 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات