برنامه Animal Eyes Maker: ترکیب و ساخت تصویر کلاژ از چشم انسان و حیوان - زوم اپ

چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Animal Eyes Maker اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید چشمان خود را با چشمان زیبا و خاص برخی حیوانات ترکیب کنید.
تبلیغات

تاکنون سبک‌های متنوعی در ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار گرفته است؛ اما یکی از عجیب‌ترین ایده‌هایی که در اپلیکیشن‌های موبایل شاهد آن بودیم، ایده‌ی ترکیب چشم انسان با حیوان بود که با وجود عجیب بودن، مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته است؛ به‌طوری‌که در اپ استور بیش از ۱۰ هزار بار دانلود شده و احتمالا در شبکه‌های اجتماعی نیز تصاویر بسیاری از این سبک ویرایش عکس مشاهده کرده‌اید. در این اپلیکیشن می‌توانید با ترکیب مرحله به مرحله‌ی چشمان خود با ده‌ها جفت چشمی که در Animal Eyes Maker وجود دارد، تصاویر بسیار جالبی رقم بزنید. این برنامه ده‌ها عکس از چشمان حیوانات مختلف در خود جای داده است و باید با فراخوانی یکی از آن‌ها و عکس خود به داخل برنامه، تنها با چند لمس اقدام به ساخت تصویر نهایی کنید. تصویر نهایی به‌صورت یک تصویر کلاژ و مانند اسکرین‌شات زیر خواهد بود که مرحله به مرحله عملیات ترکیب را نشان می‌دهد و به شکلی کاملا طبیعی، چشمان کاربر از عکس اول، به چشمان حیوان انتخابی در عکس آخر تبدیل شده است.

عکس‌های مربوط به حیوانات به‌طور کامل آماده‌ی استفاده خواهند بود؛ اما عکسی که از خود وارد برنامه می‌کنید نیاز به تنظیمات و مشخص کردن مکان چشم‌ها خواهد داشت. این مورد در مرحله‌ی دوم بعد از فراخوانی عکس اجرا خواهد شد و در آن باید نشانک‌های مورد نظر را روی بخش‌های مربوطه قرار دهید تا عملیات شبیه‌سازی به بهترین و دقیق‌ترین شکل ممکن به انجام برسد. ایده‌ی این اپلیکیشن شاید در ابتدا چندان جالب به نظر نرسد یا حتی کمی غیر منطقی به نظر برسد، اما کافی است یک‌ بار آن را امتحان کنید تا عاشق نتایجی که به شما تحویل می‌دهد بشوید. این برنامه برای افرادی که به عکاسی هنری علاقه دارند نیز بسیار جذاب خواهد بود؛ به‌طوری‌که تنها با چند لمس می‌توانید عکس‌های بسیار خاصی از چشم‌ها خلق کنید. برای دانلود این برنامه که با حجم ۲۴ مگابایت برای آی‌او‌اس ۷ به بالا منتشر شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • امکان ترکیب چشم انسان و حیوان به‌صورت طبیعی
  • نمایش تصویر نهایی به‌صورت کلاژ
  • برخورداری از چشم‌های بسیار متنوع و با‌کیفیت

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات