iOS 11 روی ۵۹ درصد دستگاه‌های آی‌او‌اسی نصب شده است

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برطبق آمار جدید که اپل در هفته‌ی جاری برای توسعه‌دهندگان اپ‌استور منتشر کرد، اکنون نسخه‌ی یازدهم آی‌او‌اس روی ۵۹ درصد دستگاه‌ها نصب شده است.
تبلیغات

آمار جدید اپل، رشد ۷ درصدی اقبال به آخرین نسخه‌ی آی‌او‌اس را نشان می‌دهد. آمار ماه گذشته‌ی کوپرتینویی‌ها اقبال ۵۲ درصدی کاربران را نشان می‌داد که اکنون این عدد به ۵۹ درصد رسیده است.

در بین کاربران آیپد، آیفون و آیپاد، ۳۳ درصد هنوز از آی‌اواس ۱۰ استفاده می‌کنند؛ این در‌ حالی است که ۸ درصد بقیه، هنوز از نسخه‌های قبل‌تر از نسخه‌ی دهم این سیستم‌عامل بهره می‌برند. نکته‌ی جالبی که وجود دارد، اقبال کمتر کاربران به آی‌اواس ۱۱ نسبت به نسخه‌ی دهم است. براساس آمار اپل، در ماه اکتبر سال گذشته که تنها یک ماه از انتشار‌ نسخه‌ی دهم سیستم‌عامل موبایلی اپل می‌گذشت، ۵۴ درصد از کاربران از این نسخه‌ استفاده می‌کردند؛ حال آی‌او‌اس ۱۱ یک‌ ماه‌‌ و‌ نیم پس از انتشار، به رقم ۵۲ درصد دست یافته است.

ios 11

با توجه به گزارشات پی‌درپی کاربران نسبت به باگ‌های فراوان این نسخه‌ از iOS، به‌نظر نمی‌رسد که به‌روزرسانی‌های سریع این نسخه‌ نیز در اقبال کاربران تأثیری گذاشته باشد. در هفته‌ی جاری، اپل آی‌او‌اس ۱۱.۲ را برای کاربران منتشر کرد. این به‌روزرسانی که همراه با ویژگی Apple Pay Cash همراه بود، برای رفع باگی مربوط به تاریخ، اندکی پیش از موعد مقرر منتشر شد که همین موضوع باعث بروز برخی مشکلات جدید در این به‌روزرسانی شده است.

فارغ از اینکه دلیل وقوع چنین مشکلاتی چه مواردی است، اما به‌نظر می‌رسد که اپل باید دلیل این مشکل را در بخش نرم‌افزاری خود جستجو کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات