آنر ویو 10 با نمایشگر ۵.۹ اینچی و تراشه کرین 970 رونمایی شد

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر، از برندهای زیرمجموعه‌ی هواوی، گوشی پیشرفته‌ی آنر ویو 10 را برای عرضه در بازار آمریکا معرفی کرد.
تبلیغات

آنر تاکنون تعدادی گوشی‌ هوشمند در آمریکا عرضه کرده است؛ اما این برند هنوز موفق نشده در میان آمریکایی‌ها جایگاهی درخور پیدا کند. گوشی ۲۰۰ دلاری آنر 7X هم‌اکنون در آمریکا در دسترس است و گوشی رده‌بالای ویو ۱۰ هم در سال ۲۰۱۸ در این بازار عرضه خواهد شد. می‌توان انتظار داشت با ارائه‌ی این دو مدل نگاه کاربران آمریکایی به سمت این برند معطوف شود.

آنر ویو ۱۰ که از آن با عنوان وی ۱۰ نیز یاد می‌کنند، بسیاری از ویژگی‌های هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو را با خود به همراه دارد؛ اما تیم طراحی برند آنر، تیم دیگری است و تفاوت‌هایی در بُعد نرم‌افزار و سخت‌افزار بین آن‌ها وجود دارد.

ویژگی‌های آنر ۱۰ به شرح زیر است:

پردازنده: کرین ۹۷۰، هشت هسته‌ای با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G72

نمایشگر: ال‌سی‌دی ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و 2.5D

سیستم عامل: هواوی EMUI 8.0 بر پایه‌ی اندروید ۸ اوریو

رم: ۶ گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی: ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه

دوربین: دوربین پشت دوگانه، یکی ۱۶ مگاپیکسلی و آرجی‌بی و دیگری ۲۰ مگاپیکسلی و مونوکروم. دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی

باتری: ۳۷۵۰ میلی‌آمپر

اتصالات بی‌سیم: رادیو اف‌ام، وای‌فای a/b/g/n/ac و بلوتوث ۴.۲

ابعاد: ۱۵۷ در ۷۴.۹۸ در ۶.۹۷ میلی‌متر

وزن: ۱۷۲ گرم

آنر ویو ۱۰ دارای پورت یواس‌بی نوع سی است و از ان‌اف‌سی پشتیبانی می‌کند. مانند میت ۱۰، در این گوشی نیز خبری از گواهی ضدآب و گردوغبار بودن نیست و این ویژگی صرفا به مدل میت ۱۰ پرو محدود شده است. ویو ۱۰ به فناوری تشخیص چهره و باز کردن قفل گوشی از این طریق نیز مجهز شده است.

از مواردی که آنر در تبلیغ این گوشی مورد تأکید قرار داده، هوش مصنوعی و قابلیت یادگیری ماشینی مثلا در بخش دوربین است. با توجه به اینکه سری آنر مخصوص نوجوانان طراحی می‌شود بر قابلیت‌های گیمینگ این محصول نیز تأکید شده است.

فعلا در خصوص قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول در آمریکا اطلاعی در دست نیست و جزئیات بیشتر در خصوص ویو ۱۰ ممکن است در نمایشگاه CES عنوان شود. وی ۱۰ در اروپا ۴۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده که این رقم برابر با نصف قیمت یک آیفون ۱۰ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات