سامسونگ تراشه گلکسی اس 9 را در مراسم روز ۱۴ دی رونمایی می‌کند

جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد تا نسل جدید تراشه‌ی پرچمدار اکسینوس را که در قلب گلکسی اس ۹ قرار خواهد گرفت، روز ۴ ژانویه یا ۱۴ دی ماه رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

چندی پیش کوالکام نسل جدید تراشه‌ی پرچمدار خود را با نام اسنپدراگون ۸۴۵ رونمایی کرد. اسنپدراگون ۸۴۵ نیز همچون نسل پیشین تراشه‌ی پرچمدار کوالکام مبتنی بر لیتوگرافی ۱۰ نانومتری است. با توجه به سیاست‌های سامسونگ به نظر می‌رسد این تراشه در نسخه‌‌ای از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس که در آمریکای شمالی و جنوبی و چین عرضه می‌شوند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه نسخه‌ای دیگر از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با بهره‌گیری از جدیدترین تراشه‌ی اکسینوس عرضه می‌شود، از این‌رو انتظار می‌رود تا کر‌ه‌ای‌ها نسلی جدید از تراشه‌ی پرچمدار خود را رونمایی کنند که این مهم در روزهای آینده رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت. سامسونگ تایید کرده که نسل بعدی تراشه‌ی خود را روز چهارم ژانویه یا ۱۴ دی‌ماه رونمایی می‌کند. بنابر شنیده‌ها این تراشه‌ اکسینوس ۹۸۱۰ نام خواهد گرفت. 

سامسونگ با انتشار توییتی در حساب کاربری رسمی اکسینوس اعلام کرده که این تراشه رسما ۱۴ دی ماه رونمایی خواهد شد. یکی از مواردی که در این توییت به آن بصورت تلویحی اشاره شده، امکان وجود ماژول‌هایی مخصوص پردازش هوش مصنوعی است. هنوز مشخص نیست که آیا تراشه‌ای که احتمالا اکسینوس ۹۸۱۰ نام خواهد داشت با بهره‌گیری از هسته‌های اختصاصی پردازش هوش مصنوعی راهی بازار می‌شود یا خیر. 

پس از رونمایی تراشه‌ی جدید توسط سامسونگ انتظار می‌رود کمپانی کره‌ای طی مراسمی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا، نسل جدید گوشی‌هوشمندش یا همان گلکسی اس ۹ را رسما رونمایی کند. روز گذشته خبری منتشر شد که نشان‌دهنده‌ی موفقیت گلکسی اس ۹ در اخذ تاییدیه‌ی FCC داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات