سونی دعوتنامه کنفرانس خود در CES 2018 را منتشر کرد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دعوت‌نامه‌ی سونی برای حضور در نمایشگاه CES 2018 منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد که این شرکت، یکی از پرچم‌داران ۲۰۱۸ خود را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

سونی به‌تازگی اعلام کرده است که در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس حضور پیدا می‌کند. شایع شده است که شرکت ژاپنی، حداقل یکی از گوشی‌های پرچم‏‌دار خود را با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام در ماه ژانویه رونمایی خواهد کرد؛ پردازنده جدید کوالکام، از معماری اختصاصی کریو ۳۸۰ بهره می‌برد و شامل هشت هسته پردازشی (چهار هسته قدرتمند با فرکانس حداکثری ۲.۸ گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز) است.

دعوت نامه سونی برای نمایشگاه CES 2018

در حال‌ حاضر  مشخص نیست که کدام‌یک از گوشی‌های سونی در ماه آینده معرفی خواهد شد؛ هرچند، گمانه‌زنی‌ها حاکی از رونمایی از گوشی سونی H8266 در ماه ژانویه هستند. این مدل، اولین گوشی از سری اکسپریا خواهد بود که به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. سونی در گوشی جدیدش، از نمایشگر ۵.۴۸ اینچی FHD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل استفاده کرده است و سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو روی آن اجرا می‌شود. باید اشاره کرد که پرچم‌دار ۲۰۱۸ ژاپنی‌ها از یک باتری ۳۱۲۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد.

در واقع، دو گوشی‌ پرچم‌دار جدید توسط شرکت سونی در حال توسعه است؛ یکی از آن‌ها با اسم‌رمز Sony H8266 برای عرضه به بازار آماده می‌شود و شماره مدل گوشی دیگر سونی، H8216 است. پیش‏‌بینی می‌شود که مدل H8216 به واسطه‌ی یک دوربین دوگانه از گوشی جدید سونی H8266 متمایز خواهد شد؛ این در حالی است که در سایر مشخصات سخت‌افزاری، هر دو مدل مشترک هستند. بد نیست اشاره کنیم که به جهت عرضه گوشی جدید سونی با دوربین دوگانه، ممکن است گوشی‌های جدید سونی از نظر طراحی با یک‏دیگر متفاوت باشند. این‌طور که پیدا است، گوشی جدید سونی با شماره مدل H8216 به‌عنوان نسخه به‌روزشده اکسپریا ایکس‌زد ۱ معرفی خواهد شد؛ گوشی دیگر این سازنده با شماره مدل H8266، به‌عنوان جانشین اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم عرضه می‌شود.

مدتی پیش در زومیت خواندید که پرچم‌داران ۲۰۱۸ سونی از زبان طراحی جدیدی موسوم به «میرای» استفاده می‌کنند.

در تصویر به‌دست‌آمده از دعوت‌نامه سونی در نمایشگاه CES 2018، می‌توان نمایی از سایر محصولات این شرکت از جمله هدفون، بلندگوهای هوشمند، پلی‌استیشن ۴، هدست‌ پلی‌استیشن VR، تلویزیون هوشمند و روبات سگ «آیبو» مشاهده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات