فهرست لوازم جانبی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فاش شد

یک‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لیست لوازم جانبی گوشی گلکسی اس 9 و نسخه «پلاس» آن در یک خرده‌فروشی آنلاین رؤیت شده است که رنگ‌بندی آن‌‏ها را فاش می‌‏کند.
تبلیغات

یک خرده‌‌فروش آنلاین، لوازم جانبی رسمی گلکسی اس ۹ و نسخه «پلاس» آن‌ ‏را لیست کرده است. در این لیست، قاب‌هایی نظیر Hyperknit، LED View، Clear View، آلکانترا و کاور‌های محافظ جلب‌ توجه می‌کند. همچنین اعلام شده است که یک پد شارژ بی‌سیم جدید برای پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ ارائه خواهد شد که جای «پد شارژ قابل ‌تبدیل» فعلی را می‌گیرد. ضمن اینکه شرکت کُره‌ای، پد DeX جدیدی با نام DeX Pad عرضه خواهد کرد.

کیس‌های فاش‌شده برای کهکشانی‏‌های جدید سامسونگ، به این موضوع اشاره دارد که پرچم‌داران ۲۰۱۸ این شرکت در همان رنگ‌هایی عرضه خواهد شد که نسل‌های قبل ارائه می‌شود. همچنین رنگ قرمز برای قاب Hyperknit و Alcantra، حاکی از آن است که نسخه قرمزرنگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به‌صورت محدود در برخی از بازارها عرضه خواهد شد. لازم به ‏‌ذکر است که مدتی پیش، به عرضه این دو گوشی در رنگ بنفش نیز اشاره شده بود.

DeX Pad به همراه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس معرفی خواهد شد و به لطف تغییراتی که در طراحی و نحوه‌ی جای‌گیری گوشی‌ هوشمند روی آن انجام شده است، کاربران خواهند توانست از صفحه‌‏نمایش به‌عنوان ماوس استفاده کنند. گفته شده است که DeX Pad (نسخه‌ی جدید DeX Station) قابلیتی دریافت خواهد کرد که استفاده از نمایشگر گوشی را به‌عنوان صفحه‌کلید میسر می‌سازد. بدین شکل، برای اینکه از DeX Pad استفاده کنید؛ نیازی به حمل جداگانه ماوس و صفحه‌‍کلید وجود ندارد.

هنوز هیچ تصویر رسمی از لوازم جانبی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس منتشر نشده؛ زیرا سامسونگ هنوز این دو گوشی را ارائه نداده است. بااین‌حال تصاویر رندر کاورهای Ghostek که به‌تازگی منتشر شده است؛ نشان می‌دهد که گلکسی اس ۹ با یک دوربین معرفی خواهد شد. گفته می‏‌شود نسخه «پلاس» پرچم‌دار جدید کُره‌ای‌ها از دوربین دوگانه مانند گلکسی نوت ۸ استفاده خواهد کرد؛ در فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ، دوربین دوگانه به‌صورت افقی در پنل پشتی جای گرفته؛ اما در گلکسی اس ۹ پلاس، چینش دوربین دوگانه به‌صورت عمودی است. علاوه‌ بر این گمان می‎رود در جانشین گلکسی اس ۸ و نسخه بزرگ‌تر آن، حسگر اثر انگشت جای‏‌گیری بهتری خواهد داشت؛ سامسونگ سنسور اثر انگشت را به پایین دوربین اصلی انتقال می‌دهد.

نسخه «پلاس» گلکسی اس ۹، مدتی پیش در آزمون گیک‌بنچ رؤیت شده بود. به‌ نظر می‌رسد سامسونگ مانند سال گذشته، پرچم‌دارانش را در دو مدل عرضه خواهد کرد؛ یک نسخه با تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون ۸۴۵ در دسترس قرار خواهد گرفت و نسخه دیگر که در اروپا و آسیا عرضه می‌شود، به پردازنده اکسینوس ۹۸۱۰ مجهز خواهد بود.

در رابطه با زمان معرفی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، شایعات زیادی وجود دارد؛ اما آخرین گمانه‌زنی‌ها حاکی از معرفی پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ در ماه فوریه هستند. به احتمال زیاد، شرکت کُره‌ای پرچم‌دارانش را ۲۶ فوریه ۲۰۱۸ (هفتم اسفندماه) به‌صورت رسمی رونمایی خواهد کرد؛ کهکشانی‏‌های جدید سامسونگ پس از معرفی رسمی در کنگره جهانی موبایل (MWC)، در دسترس عموم قرار می‌گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات