مشخصات فنی هیوندای توسان 2018 در بازار جهانی

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شاسی‌بلند هیوندای توسان ۲۰۱۸ همراه با ویژگی‌های جدید، به تازگی در بازار آمریکا و دیگر کشورهای دنیا، قابل خرید است.
تبلیغات

هیوندای توسان (Hyundai Tucson) در حال حاضر به عنوان بالاترین آمار فروش تاریخ خود را ثبت می‌کند، برای مدل ۲۰۱۸  بهبودهای بروزرسانی‌های متنوعی نسبت به مدل‌های فراهم شده است. در حالی که مجموعه پیشرانه خودرو بدون تغییر باقی می‌ماند، تجهیزات اضافی زیادی در قسمت‌های داخلی و بیرونی اضافه می‌شوند.

طبق گفته شرکت سازنده، هیوندای توسان ۲۰۱۸ در حال ورود به نمایندگی‌های مجاز است و در نسخه‌ SEL جیدید عرضه می‌شود. طرح SEL، جایگزین پکیج محبوب سال گذشته SE خواهد شد و به صورت پایه از امکانات همین پکیج بهره می‌برد. خودرو هیوندای به خوبی با سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی مجهز شده، و با استفاده از یک صفحه نمایش هفت اینچی، قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، نیازهای ارتباطی و سرگرمی مشتریان را کاملا پاسخ می‌دهد. این نسخه از شاسی‌بلند هیوندای توسان رادیوی اینترنتی، رادیوی SiriusXM و همچنین صندلی‌های گرم شونده جلو را در طرح SEL به عنوان امکانات استاندارد ارائه می‌کند.

hyundai tucson 2018 / هیوندای توسان

علاوه بر این، نام نسخه SEL پلاس به SE پلاس تغییر یافته و سیستم صوتی پریمیوم اینفینیتی به همراه استفاده رایگان سه ساله از سیستم اتصال بلولینک دریافت می‌کند. نسخه‌های اکو و نایت حذف شده‌اند، اما امکان خرید نسخه‌های ولیو (Value) و لیمیتد برای مدل جدید هیوندای توسان در سال ۲۰۱۸ همچنان فراهم است. تغییرات بیشتری در خودرو وجود ندارد اما صندلی‌های پارچه‌ای مدل‌های پایه با کابین خاکستری و بژ در دسترس هستند؛ مدل‌های ولیو را هم‌اکنون می‌توان با آینه وسط همراه تیره شوندگی خودکار و سیستم هوم لینک خریداری کرد. پکیج گایدنس هیوندای توسان ۲۰۱۸ نیز شامل نقشه رایگان و بروزرسانی‌های سیستم چندرسانه‌ای است.

اسکات مارگاسون، مدیر برنامه‌ریزی تولید هیوندای موتور آمریکا توضیح می‌دهد:

طراحی داخلی و خارجی هیوندای توسان نرمی، شفافیت و پیچیدگی را با هم می‌آمیزد. قابلیت کارکرد و عملی بودن بیشتر سبک طراحی، در مدل ۲۰۱۸ شاسی‌بلند مدرن هیوندای توسان بسیار برجسته است.

کراس‌اوور هیوندای توسان با دو پیشرانه بنزینی، یکی به صورت تنفس طبیعی و دیگری توربوشارژ عرضه خواهد شد. پیشرانه ۲.۰ لیتری حجم  بیشتری دارد، اما ۱۶۴ اسب بخار (۱۲۲ کیلووات) قدرت و ۱۵۱ پوند-فوت (۲۰۴ نیوتن‌متر) گشتاور تولید می‌کند؛ در حالی که پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو، کوچکتر و قوی‌تر است، به طوری که قدرت ۱۷۵ اسب بخار (۱۳۰ کیلو وات) و گشتاور ۱۹۵ پوند-فوت (۲۶۴ نیوتن‌متر)  تولید کند.

پیشرانه ۱.۶ لیتر توربو به یک جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه هفت سرعته مجهز شده است، که در نسخه‌های ولیو، لیمیتد یا فول آپشن موجود خواهد بود. یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک با حالت تعویض دنده دستی و مجهز به لاک‌آپ اووردرایو، همراه مبدل گشتاور برای پیشرانه ۲.۰ لیتری در پکیج SE، SEL و SEL پلاس در دسترس است.

تاکنون قیمت‌گذاری شاسی‌بلند هیوندای توسان ۲۰۱۸ اعلام نشده است، اما می‌توان احتمال داد که آستانه‌ی قیمت ۲۳ هزار دلار برای مدل تک دیفرانسیل، همراه پیشرانه‌ی ۲ لیتری حفظ شود.  جزئیات بیشتر در آینده نزدیک توسط شرکت سازنده اعلام می‌شود. در گالری زیر تصاویری از نسخه نایت هیوندای توسان ۲۰۱۷ نمایش داده شده است.

hyundai tucson 2018 / هیوندای توسان
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات