شاتل مجددا تعرفه جدید اینترنت غیر حجمی را اعلام کرد

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت شاتل که شب گذشته اقدام به حذف تعرفه‌های غیر حجمی خود کرده بود، دوباره تعرفه‌های جدید را اعلام کرد.
تبلیغات

شرکت شاتل مدتی پیش تعرفه‌های اینترنت غیر حجمی را منتشر کرد؛ اما شب گذشته با انتشار اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد که تعرفه‌ها به دلیل تناقض‌هایی که دارد، حذف شده است. در اطلاعیه‌ی جدید این شرکت چنین آمده است:

کاربران گرامیبه اطلاع شما عزیزان می‌رسانیم که با توجه به مصوبه‌ی ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات [ارتباطات رادیویی] و نیز شفاف‌سازی انجام‌شده در تفسیر مصوبه، این شرکت سرویس‌های غیر حجمی خود را به‌صورت زیر تعریف کرد تا کاربران، با عضویت در بزرگ‌ترین خانواده‌ی اینترنت کشور، با خشنودیِ بیش از پیش، از خدمات شاتل بهره‌مند شوندو چه آن که آسوده خاطر باشند به واسطه‌ی مقیاس و حجم امکانات شاتل، بهترین شرایط ممکن به آنان پیشنهاد شده است.بر اساس این جدول، کاربران می‌توانند به اندازه‌ی نیمی از حجم سرویس را برای ترافیک بین‌الملل استفاده کنند. چه آن که این عزیزان امکان استفاده‌ی ترکیبی از ترافیک بین‌الملل و داخلی را نیز خواهند داشت به گونه‌ای که حتی قادر خواهند بود همه‌ی ترافیک سرویس را برای ترافیک داخلی مصرف کنند.کاربرانی که به حجم ترافیک آستانه‌ی مصرف منصفانه برسند، می‌توانند حجم اضافه خریداری کنند. امکان استفاده از بسته‌ی تشویقی شبانه و بسته‌های شاتل‌لند و نماوا همچنان برای این سرویس‌ها وجود دارد. کاربران همچون گذشته از پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته‌ی بدون صف در استان خود به‌صورت رایگان بهره‌مند خواهد بود. گفتنی است این شرکت در تلاش است تا با استفاده از امکانات موجود، سرویس‌های جذاب دیگری نیز برای مشتریان تعریف و ارائه کند که به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
تعرفه جدید اینترنت شاتل

نظر شما در رابطه با تعرفه‌های جدید شاتل چیست؟ آیا آن را با تعرفه‌ی شرکت‌های دیگر ارائه‌دهنده‌ی اینترنت در کشورمان، نظیر مخابرات، های‌وب و آسیاتک هم‌سنگ می‌یابید؟ نظرات خود را با ما و کاربران عزیز زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات