سامسونگ: نسخه مایکروسافت گلکسی اس 8 وجود خارجی ندارد

جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پیامی مبنی بر اصلاح خبر عرضه نسخه مایکروسافت گلکسی اس ۸ به خبرگزاری‌ها ارسال کرده است.
تبلیغات

حدود هفت ماه پیش و بلافاصله پس از معرفی گلکسی اس ۸ سامسونگ، خبرهایی به گوش رسید مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ای از این گوشی هوشمند به نام «مایکروسافت گلکسی اس ۸» روانه بازار کند. حال سامسونگ اعلام کرده که این محصول هیچ‌گاه عرضه نشده است.

بلافاصله پس از رد خبر عرضه نسخه مایکروسافت گلکسی اس ۸ ، جستجو برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد این مسئله آغاز شد. و مایکروسافت سؤالات کاربران را با ارسال پستی پاسخ داد.

خلاصه‌ای از شرح قضیه بدین صورت است: گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از لحاظ سخت‌افزار یا نرم‌افزار تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ قصد مایکروسافت از انجام این عمل تنها به فروش رساندن دستگاه‌های فوق و همچنین ارائه آموزش‌های نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های مایکروسافت بود. به عبارت دیگر، اساسا هدف از انجام این عمل جذب مشتریان به سمت فروشگاه‌های مایکروسافت برای خرید یک گوشی هوشمند جدید و جذاب و همچنین افزایش آگاهی کاربران از اپلیکیشن‌های این شرکت بود.

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، خبرهای جدید حاکی از آن هستند که مایکروسافت قصد دارد برای اولین بار گوشی هوشمند اندروید در فروشگاه‌های خود به فروش برساند؛ در‌حالی‌که گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز دیگر در این فروشگاه‌ها جایگاهی ندارند.

سامسونگ نیز در پی انتشار این خبر، خواستار اصلاح آن شده است. پیام ارسالی این شرکت به خبرگزاری‌ها مبنی بر تغییر خبرهای منتشرشده را در ذیل مشاهده می‌کنید:

گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و نوت ۸ در فروشگاه‌های آنلاین و خرده‌فروشی مایکروسافت در معرض فروش قرار داده شده‌اند و تجربه منحصر‌به‌فردی از خرید و فروش را به مشتریان، صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط و همچنین کارآفرینان می‌دهد. تاکنون نسخه‌ی مایکروسافت هیچ یک از محصولات گلکسی سامسونگ منتشر نشده است.

با این اوصاف، این گونه به نظر می‌رسد که نسخه‌ی مایکروسافت گلکسی اس ۸ هیچ‌گاه تولید نشده است. فقط مدت زمان زیادی طول کشید تا سامسونگ این سوءتفاهم را برطرف کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات