برنامه Mug Life: وقتی هوش مصنوعی به تصاویر شما جان می‌بخشد - زوم اپ

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Mug Life اپلیکیشنی جذاب در سبک FaceApp اما پیشرفته‌تر برای iOS است که می‌تواند با سه‌بعدی کردن و جان بخشیدن به عکس‌ها شما را متحیر کند.
تبلیغات

Mug Life اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای برای iOS اپل است که با استفاده از هوش مصنوعی و تکنیک‌های بی‌نظیر، اپلیکیشن خاص و جذاب را به‌ وجود آورده است. اگر تجربه‌ی کار با FaceApp دارید و از طرفداران بی‌شمار آن هستید، Mug Life نیز به‌جرئت توجه شما را جلب خواهد کرد. در این برنامه شما می‌توانید به عکس‌های خود جان ببخشید و آن‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن سه‌بعدی و زنده کنید. کافی است ویدیوی زیر را تماشا کنید و از قدرت این اپلیکیشن متحیر شوید.

همانطور که مشاهده کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکسی مناسب (واضح و از رو به رو) را به برنامه بدهید تا بعد از آنالیزهای مربوطه، عکس شما سه‌بعدی و ادیتور فعال شود. حال‌ با کشیدن انگشت روی صفحه، یا انتخاب ژست‌های حرکتی مانند حرف یا پلک زدن به عکس خود جان ببخشید. اموجی‌های مختلف و آماده‌ای نیز در برنامه وجود دارد که می‌توانید با انتخاب هرکدام، حالت و احساس آن‌ها را به عکس خود مننقل کنید. وسعت انتخاب‌های شما در برنامه حداقل فعلا، چندان گسترده نیست و در سوی مقابل نیز برای ژست‌های آزادانه و دلخواه باید این قابلیت را با قیمت ۳.۹۹ دلار خریداری و فعال کنید ؛ البته کیفیت همین موارد آماده نیز به قدری بالا است که می‌تواند جذابیت بسیاری برای کاربر داشته باشد. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای iOS منتشر شده؛ اما ممکن است در آینده برای گوشی‌های اندروید نیز منتشر‌ شود. برای دانلود اپلیکیشن آی‌او‌اس Mug Life می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

  • سه‌بعدی کردن چهره‌ها
  • جان بخشیدن توسط حرکات پلک و دهان
  • تغییرات دلخواه در حالات صورت
  • امکان اضافه کردن احساسات آماده و رایگان به صورت

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات