امکان غیرفعال کردن دکمه بیکسبی در آخرین بروزرسانی پرچمداران سامسونگ فراهم شد

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
از زمان عرضه گلکسی اس ۸، دکمه فیزیکی بیکسبی باعث اعتراض برخی کاربران شده بود. این اعتراض سامسونگ را مجبور به ارائه راه‌ حل نهایی کرد
تبلیغات

در ماه سپتامبر یک بروزرسانی برای گلکسی اس ۸ عرضه شد که به کاربران اجازه می‌داد دکمه بیکسبی را در صفحه هوم گوشی غیر فعال کنند. با این حال دکمه فیزیکی هنوز فعال بود و اگر کسی آن را فشار می‌داد، باعث فعال شدن گوشی می‌شد. سامسونگ حالا در آخرین بروزرسانی این دکمه را به‌ طور کامل غیر‌ فعال کرده است که مانع از فعال شدن گوشی در زمانی فشردن اتفاقی دکمه بیکسبی را می‌شود.

این دکمه از زمان عرضه گلکسی اس ۸ همیشه در معرض انتقادات بوده است و کاربران قبل از این‌که سامسونگ برای این موضوع کاری بکند، به دنبال هک‌ کردن و راه‌حل‌های مختلف دیگر برای غیر فعال کردن این دکمه بوده‌اند.

آخرین بروزرسانی باید کاربران پرچم‌داران جدید سامسونگ را بسیار خوشحال کند؛ زیرا آن‌ها دیگر مجبور نیستند راه های دیگر را به ‌منظور حل این مشکل امتحان کنند؛ در این آپدیت علاوه بر غیر‌ فعال کردن دکمه بیکسبی، ویژگی‌هایی مانند برقراری تماس از طریق دستیار صوتی نیز اضافه شده‌ است.

برای بروزرسانی بیکسبی کاربران باید به گلکسی اپس بروند و بروزرسانی دستی را برای گوشی‌های گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ انتخاب کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات