اولین مسواک هوشمند جهان در راه است

دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مسواک برقی Ara بر نحوه مسواک زدن کاربر نظارت دقیقی دارد و او را در لذت داشتن دندان‌های سالم و سفید یاری می‌رساند.
تبلیغات

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تمایلی ندارند در ایام تعطیلات به بهداشت دندان‌های خود توجهی نشان دهند. اما به راستی بدون رشته‌ای از مرواریدهای سفید خود چگونه می‌توانید تمام غذاهای خوشمزه‌ای که از تعطیلات سال پیش تاکنون رؤیایش را می‌دیدید، بخورید؟

وسیله‌ای که در ادامه قصد معرفی و بررسی آن را داریم، به شما کمک می‌کند تا در اوج زیاده‌روی در مصرف غذا نیز دندان‌های سفیدی داشته باشید. این مسواک برقی جدید که Ara نام‌ دارد، توسط شرکت کلیبری (Kolibree) توسعه یافته است. این کمپانی ادعا می‌کند که دندان‌های شما را در لیست زیباترین دندان‌های فصل قرار خواهد داد.

این مسواک برقی اطمینان حاصل می‌کند که شما ۲ دقیقه به انجام عمل مسواک زدن اختصاص دهید و حداقل این عمل را برای ۲ بار در روز تکرار کنید. ممکن است فکر کنید که انجام این عمل دو بار در طول روز و ۱۲۰ ثانیه از وقتتان را می‌گیرد؛ ولی تحقیقات صورت‌گرفته حاکی از آن هستند که میانگین زمان مسواک زدن در ایالات متحده از ۴۵ تا ۷۰ ثانیه متغیر است؛ بدین ترتیب حدود ۶۰ تا ۹۰ درصد کودکان و بزرگ‌سالان به مشکل حفره‌های دندانی دچار هستند.

مسواک برقی آرا علاوه بر آنکه زمان مفید مسواک زدن شما را اعلام می‌کند، مجهز به ویژگی +Coach است که نشان می‌دهد در کدام قسمت‌ها باید تلاش بیش‌تری بابت تمیزی دندان‌ها صورت گیرد. با قرار دادن مسواک در مقابل اپلیکیشن آن، می‌توانید یک مدل سه‌بعدی از دهان خود را مشاهده کنید؛ در این مدل، بخش‌هایی که نیاز به مسواک زدن دارند با رنگ زرد و بخش‌هایی که به‌خوبی مسواک شده‌اند با رنگ سفید نشان داده می‌شوند. در مرکز این صفحه یک نرخ درصد به چشم می‌خورد که آمار سطوح تمیز دندان را در اختیار قرار می‌دهد.

مسواک برقی آرا همچنین گزارش‌های هفتگی مبنی بر چگونگی مراقبت از دندان‌ها را به کاربران ارسال می‌کند؛ بنابراین می‌توانید منتظر دریافت گزارش خود باشید.

مسواک برقی حدود ۲.۳۰ اونس وزن دارد؛ از این رو می‌توانید آن را به‌راحتی در هر جا خصوصا هنگام سفر حمل و استفاده کنید. به لطف عمر دوهفته‌ای باتری آرا، حتی اگر شارژر آن را همراه نداشته باشید نیز به‌راحتی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

توماس سروال، مدیرعامل، رئیس و بنیانگذار کلیبری می‌گوید:

قصد ما از راه‌اندازی ساخت دستگاهی الکترونیکی است که با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته ماشین‌آلات در عصر حاضر، مراقبت‌های دهان و دندان را به‌عنوان روشی سرگرم‌کننده و در دسترس قرار دهیم. امیدواریم که چشم‌انداز سلامتی دهان و دندان افراد را بهبود بخشیم و با اعمال روش‌های مراقبتی، تغییراتی در نحوه رفتار آن‌ها ایجاد کنیم. 
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات