مدیرعامل جدید سایپا پیش فروش کوییک را متوقف کرد

یک‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد بنا به درخواست مدیرعامل جدید این شرکت و با هدف افزایش سطح کیفی و آپشن‌های خودروی کوییک، پیش‌فروش این خودرو به زمان دیگری موکول شده است.
تبلیغات

رضا تقی‌زاده ماکویی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد با توجه به تاکید‌های فراوان‌ مهندس جهرودی، مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در خصوص جلب رضایت حداکثری مشتریان این شرکت، پیش فروش خودروی کوییک که قرار بود از ۷ آذرماه آغاز شود؛ منتفی شده و به زمان دیگری موکول شده است.

تقی زاده ضمن عذرخواهی از مشتریان شرکت سایپا در این زمینه افزود:

مهندس جهرودی مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا اخیرا از خط تولید خودروی کوییک و فرآیند تولید آن بازدید داشتند. ایشان ضمن تاکید بر جلب حداکثری رضایت مشتریان و خریداران این خودرو، دستور دادند تا امکان افزایش آپشن‌های خودروی کوییک بررسی شود و بدین ترتیب با هدف بازنگری در فرآیندهای تولید و شاخص‌های کیفی خودروی کوییک، پیش فروش این خودرو تا اطلاع ثانوی کنسل می‌باشد.

  تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد که تاریخ جدید پیش‌فروش خودروی کوییک از طریق رسانه‌ها به اطلاع مشتریان شرکت سایپا خواهد رسید.

پیش از این و بر اساس اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا، قرار بود خودروی سایپا کوییک در ۳ نسخه‌ی جعبه دنده‌ی دستی، اتوماتیک و اتوماتیک پلاس در تاریخ ۷ آذرماه به صورت رسمی و برای اولین بار پیش فروش شود. قیمت نهایی و قطعی نسخه اتوماتیک پلاس این خودرو ۴۲ میلیون تومان اعلام شده بود.

حال باید منتظر ماند و دید سطح کیفی و آپشن‌های این خودرو تا چه اندازه تغییر کرده و متناسب با آن قیمت این خودرو چقدر دست خوش تغییرات می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات