مدیر اجرایی آفیس مایکروسافت، این شرکت را ترک می‌کند

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مدیران کهنه‌کار مایکروسافت، این شرکت را به منظور تجربه‌ی فرصت‌های جدید و مشاوره به دیگر شرکت‌ها ترک می‌کند.
تبلیغات

جولی لارسن-گرین، از مدیران اجرایی کهنه‌کار مایکروسافت برای تجربه‌ی فرصت‌های جدید، این غول فناوری را ترک می‌کند. او در طی ۲۵ سال حضور در همه‌ی قسمت‌های مایکروسافت، تجربه‌های زیادی اندوخته است و از ویندوز گرفته تا سخت‌افزار سرفیس و ایکس‌باکس، مدیریت را تجربه کرده است. لارسن-گرین که مهندس ارشد نرم افزار است، در طی چند سال اخیر، بر روی مجموعه‌ی آفیس کار می‌کرد. او مجبور شد که ۶ ماه پیش، برای بهبودی پس از جراحی نخاع، مدتی شرکت را ترک کند. او این زمان را صرف ارائه‌ی مشاوره به شرکت‌های دیگر کرد و در بیانیه‌ای گفت:

در طی این مدت متوجه شدم که حال آمادگی آن را دارم تا آنچه را در مایکروسافت آموخته‌ام، به دیگر شرکت‌ها آموزش دهم.

استیون سینوفسکی، رییس سابق بخش ویندوز دیویژن، در توییتی در مورد جولی لارسن-گرین گفته است:

افراد زیادی از همکاری، رهبری و چشم‌انداز او به محصولات الهام گرفتند. ویندوز و آفیس از او تاثیرات زیادی گرفته‌اند. من هم [از او تاثیر زیادی گرفته‌ام.] 
microsoft

پس از عدم توفیق ویندوز 8 نزد کاربران، لارسن-گرین با رهبری بازطراحی ویندوز 8، اثر خود را در نرم‌افزارهای مایکروسافت برجا گذاشت. این مدیر باسابقه، روبان آفیس را هم طراحی کرده است. او پس از خروج استیون سینوفسکی در سال ۲۰۱۲، مسئول نظارت بر سخت‌افزار و نرم‌افزار ویندوز شد. 

مایکروسافت گفته است که از زمانی که لارسن-گرین این شرکت را ترک کرده است؛ جف تپر، مدیر قسمت شیرپوینت و وان درایو مایکروسافت، وظایف او را بر عهده داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات