ترک ‌استور در حال جذب سرمایه برای عرضه یک گوشی ویندوز 10 موبایل در سال ۲۰۱۸ است

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ترِک‌استور در حال تأمین مالی جمعی برای یک گوشی ویندوزفون جدید به نام WinPhone 5.0 است تا آن را در سال آینده‌ی میلادی عرضه کند.
تبلیغات

اگر جزو معدود طرفداران باقی‌مانده‌ی ویندوز ۱۰ موبایل، پلتفرم موبایل مایکروسافت هستید، خبر خوبی برای شما داریم. کمپانی ترک‌استور (Trekstor) در حال حاضر مشغول تأمین مالی جمعی برای یک گوشی ویندوز ۱۰ موبایل میان‌رده است تا آن را در سال ۲۰۱۸ عرضه کند. این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و قیمت آن تنها ۲۴۹ یورو است.

ترک‌استور برای تأمین مالی این گوشی ویندوزفون که به نام WinPhone 5.0 شناخته می‌شود، نیازمند ۵۰۰ هزار یورو است و به‌منظور رسیدن به این هدف، تقریبا یک ماه دیگر فرصت دارد. ترک‌استور می‌گوید در صورت جمع‌آوری مبلغ مورد نیاز، این دستگاه را در مارس ۲۰۱۸ عرضه می‌کند. مشخصات کامل این گوشی به شرح زیر است:

این دستگاه از تمام جهات یک گوشی میان‌رده به‌حساب می‌آید و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. با این وجود، بزرگ‌ترین مشکل این دستگاه برای اغلب افراد، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل است ک به جز معدود طرفداران سرسخت این پلتفرم، به‌ندرت فرد دیگری حاضر به پرداخت هزینه برای خرید آن است.

با این حال اگر همچنان به ویندوز ۱۰ موبایل علاقه دارید و این سیستم‌عامل نیازهای شما را برطرف می‌کند، باید به ترک‌استور کمک کنید تا پیش از پایان مهلت باقی‌مانده، موفق به جمع‌آوری مبلغ مورد نیاز برای عرضه‌ی این گوشی شود. اگر مبلغ ۵۰۰ هزار یورویی مورد نیاز تأمین نشود، این دستگاه رنگ واقعیت به خود نخواهد دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات