ال جی سال ۲۰۱۹ از تلویزیون‌ ۸۰ اینچ 8K رونمایی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی از برنامه‌‌ی آینده‌ی خود برای معرفی تلویزیون‌های جدید پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که ال‌جی دیسپلی در صدد است در سال ۲۰۱۹ از یک تلویزیون ۸۰ اینچ 8K OLED رونمایی کند و یک‌ سال پس از آن، یعنی ۲۰۲۰، به معرفی تلویزیون‌های اولد جدیدش که در رده‌ی محصولات ۴۰ تا ۴۹ اینچ قرار می‌گیرند، بپردازد.

ال‌جی دیسپلی که در واقع به‌عنوان سازنده‌‌ی تمامی پنل‌های اولد در تلویزیون‌های امروزی شناخته می‌شود، در جریان برگزاری رویداد یوروپ اولد دی ۲۰۱۷ از برنامه‌‌اش برای رونمایی از تلویزیون‌های جدید پرده برداشت. بر این اساس، محصولات سال ۲۰۱۸ ال‌جی قرار نیست تفاوت چندانی با محصولاتی که در ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ عرضه شد داشته باشند؛ چراکه ظاهراً قرار است تلویزیون ال جی در سایز ۵۵ تا ۷۷ اینچ عرضه کند. بااین‌حال کره‌ای‌ها برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌اند.

ال‌جی دیسپلی قرار است در سال ۲۰۱۹ از یک تلویزیون جدید ۸۰ اینچ با پنل اولد و رزولوشن 8K رونمایی کند. این تلویزیون می‌تواند تصاویر را با کیفیتی ۴ برابر بیشتر از 4K و ۱۶ برابر بیشتر از Full HD به نمایش بگذارد.

این شرکت علاوه بر این، اعلام کرده است که اواخر ۲۰۱۹ یا اوایل ۲۰۲۰، از نسخه‌ی کوچک‌تر این تلویزیون با اندازه‌ی بین ۴۰ تا ۴۹ اینچ رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر کوچک‌ترین تلویزیون اولد بازار، اندازه‌ای ۵۵ اینچی دارد.

ال‌جی برای عرضه‌ی پنل اولد قابل رول شدن در سال ۲۰۲۰ نیز برنامه‌ریزی کرده است. این نوع پنل بسیار انعطاف‌پذیر و بادوام است و امکان تولید محصولات نوین و استفاده در اشکال متنوع را فراهم می‌کند

در آینده قرار است پنل‌های شفاف انعطاف‌پذیر اولد نیز روانه‌ی بازار شوند؛ اما بد نیست بدانید که چنین محصولاتی عمدتا کاربرد صنعتی دارند.

اکثر این نوآوری‌ها به لطف کارخانه‌ی جدید ساخت پنل اولد ال‌جی در کره‌ی جنوبی امکان‌پذیر خواهند بود. در کارخانه‌ی یادشده، شرکت ال‌جی دیسپلی قصد دارد با بهره‌گیری از ترانزیستوری جدید، رسیدن به رزولوشن 8K را ممکن کند.

نظر شما در این‌ باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات