ادغام دو اپراتور اسپرینت و تی‌موبایل همین ماه اعلام می‌شود

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس گزارش‌های مختلفی که تاکنون منتشر شده است، گفته می‌شود دو اپراتو اسپرینت و تی‌موبایل به‌زودی با یکدیگر ادغام خواهند شد.
تبلیغات

چندین سال است که گزارش‌های مختلفی پیرامون ادغام دو اپراتور صاحب‌نام اسپرینت و تی‌موبایل منتشر می‌شود. گفته می‌شود سرانجام قرار است همین ماه این موضوع نهایی شود. با اینکه معامله‌ی این دو اپراتور به مراحل پایانی خود رسیده است، اما گفته می‌شود باید تا پایان ماه جاری میلادی صبر کنیم.

بلومبرگ، به نقل از منابع موثق اعلام کرده است که فرایند ادغام تی‌موبایل و اسپرینت مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و تا پایان ماه جاری و بعد از اعلام گزارش مالی هر دو اپراتور، قطعی خواهد شد. هر دو طرف کارهای نهایی خود را برای به نتیجه‌رسیدن فرایند ادغام انجام می‌دهند و تنها موضوع مهم باقی‌مانده، تعیین ارزش واقعی اسپرینت است. تصمیم‌گیری روی نرخ مبادله‌ برای سهام کامل این دو اپراتور تقریبا به پایان رسیده است.

براساس بهای هر سهم اسپرینت که به تازگی اعلام شده است، ارزش سهام اسپرینت ۲۹ میلیارد دلار است و مهمترین سهام‌دار این اپراتور گوره سافت‌بانک است. این گروه تلاش می‌کند نزدیک‌ترین ارزش به بهای واقعی در بازار را بپذیرد.

هنوز اسپرینت و تی‌موبایل تاریخ دقیق اعلام گزارش مالی فصل اخیر خود را اعلام نکرده‌اند و در نتیجه به نظر می‌رسد پایان اکتبر باید چارچوب زمانی ادغام دو اپراتور باشد. بلومبرگ اشاره کرده است که اگر جزئیات مورد نظر تا این تاریخ قطعی نشود، احتمال تاخیر اعلام ادغام تی‌موبایل و اسپرینت وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات