بررسی ویدیویی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

پنج‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بررسی ویدیویی زومیت از گوشی‌های هوشمند آیفون ۸ و ۸ پلاس که تا ۱۲ آبان و تا پیش از عرضه‌ی آیفون ۱۰، لقب «بهترین آیفون» شرکت اپل را یدک خواهند کشید.
تبلیغات

اپل کمتر از یک‌ ماه پیش، در جریان رویدادی که در سالن همایش‌های استیو جابز در اپل‌پارک برگزار شد، از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود پرده‌برداری کرد؛ اما برخلاف آنچه انتظار داشتیم، گوشی‌های جدید اپل با نام آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی نشدند و این شرکت آن‌ها را با نام آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس رونمایی کرد. با وجود ذهنیتی که نام این گوشی‌‌ها به‌ وجود می‌آورد، ظاهر آن‌ها دستخوش تغییر چندانی نشده و اپل صرفا به تغییر جنس بدنه از فلز به ترکیب شیشه و فلز بسنده کرده است. اگرچه سایه‌ی آیفون ۱۰ با طراحی بدون حاشیه‌ و ویژگی‌‌های پیشرفته‌ای چون دوربین TrueDepth‌ بر سر آیفون ۸ و ۸ پلاس سنگینی می‌کند؛ اما این گوشی‌ها نیز از مشخصات قابل توجهی نظیر پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند A11 Bionic، دوربین توانمند و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم بهره می‌برند؛ مشخصاتی که این گوشی‌ها را به پرچم‌داری شایسته بدل می‌کند.

پیش از این بررسی متنی جامعی از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس ارائه داده‌ایم؛ اما این بار نوبت به بررسی ویدیویی پرچم‌داران جدید اپل می‌رسد. شما می‌توانید در ادامه بررسی ویدیویی آیفون ۸ و ۸ پلاس را تماشا کنید.

تماشا در یوتیوب

برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و قیمت آیفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات